پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۴
۲۸

یک اصلاح طلب: رئیس جمهور دوزادهم روحانی است

هیچ اصلاح‌‌طلبی در سال 96 با روحانی رقابت نمی‌کند
جمعه ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۶
کد مطلب: 483579
دبیرکل حزب اراده ملت گفت: هیچ اصلاح‌طلبی سال 96 در مقابل روحانی خود را عرضه نخواهد کرد و از نظر ما رئیس جمهور دوازدهم حسن روحانی است.
یک اصلاح طلب: رئیس جمهور دوزادهم روحانی است
به گزارش جهان، احمد حکیمی‌پور دبیر کل حزب اراده ملت در گفت‌وگو با فارس، درباره اتمام فعالیت شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان اظهار داشت: از اول نیز بنا بود شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان صرفا برای انتخابات مجلس دهم باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که گفته می‌شود اصلاح طلبان برای پنجمین دوره انتخاب شورای اسلامی شهر و روستا از هم اکنون نشست‌هایی را برگزار می‌کنند، گفت: طبیعتا همه مجموعه‌ها در فکر شورای شهر آینده هستند.

عضو شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان در پاسخ به این پرسش که مجموعه اصلاح طلب برای انتخابات شورای شهر آیا در قالب اجماعی فعالیت خواهد کرد یا خیر تصریح کرد: قطعا همینگونه است و ما بنا داریم اجماع‌های گذشته را نیز ارزیابی کنیم.

حکیمی‌پور در پاسخ به این پرسش که آیا همچون انتخابات شورای شهر چهارم در قالب شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برای انتخابات آتی به فعالیت می‌پردازید گفت: بله اصول کار همین است. چرا که شورای هماهنگی جنبه حقوقی دارد و فعالیت خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری سال 96 کاندیدایی معرفی خواهند کرد یا خیر تاکید کرد: هیچ اصلاح طلبی سال 96 در مقابل روحانی خود را عرضه نخواهد کرد و از نظر ما رئیس جمهور دوازدهم حسن روحانی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضوی
خوش خیالی هم نوعی اعتماد بنفسه اینا ازانتخابات مجلس اونم درتهران خیلی سرخوش شدن فکرمیکنن مردم هالو هستن اینهمه فلاکت و فشاردوران روحانی رو نمیفهمن ولی خیال باطل میکنن
Iran, Islamic Republic of
به همین خیال باش
شیطونک0915
اصلاح طلبان میدونن که شانسی برای پیروزی ندارن چون وزنه ای و شخصی برای ریاست جمهوری ندارن لذا به قول خودشان همین رحم اجاره ای در این دوره خدمات فراوانی برایشان انجام داده بدون هیچ زحمتی قدرتی در سایه ی اونم تو دولت روحانی دارند لذا خیالشان راحته که همین رحم اجاره ای جای گرم و نرمی برایشان است!
اگر کاندیدایی داشتند حتما از روحانی عبور میکردند!
شما هم مثل خرداد92 و اسفند94 خوش خیال باش که رای می آورید
مجید
زیاد به این رای های کیلویی تون تو تهران دل نبند.
سینا
United States
زرشک
یک اصولگرا
United States
درست است قطعا ولی آن روحانی هرگزفریدون نیست گرچه ممکن است حسن باشد!
علی
اشتباه میکنی ، ایشان رییس جمهور چهارساله هست مخصوصا وقتی یارانه مردم را قطع کرده ما به کسی رای میدیم که به ما یارانه بده ، دوره ایشان بیکاری قطع یارانه و........ به اوج خودش رسیده مگه عاشق چشم و ابروش هستیم که دوباره به روحانی رای بدیم
اینا فکر مردم عاشق این احزاب و بازیگران تلبیغاتیشون هستن!
آره همه اصلاح طلبها مشغول کار شده اند مشغول انحصار طلبی،! ولی مردم ایندفعه آگاهتر شده اند اگر قرار؛باشد مثل قبل مشغول رانت و تبعیض و تبانی باشند بهتره نفرات جدیدی بیایند راس کار تا حداقل توزیع ثروت بهتری در عین و حین بیعدالتی انجام بشود. چون دیگر قابل پشگیری نیست ابن بی کرامتیها برای شهروندان درجه دو و سه مثل ما
محمد
یعنی انتخابات نشده این آقا می گوید از نظر ما رئیس جمهور است لابد اگر نشد .......
این که دیگه سوال نداره ، بیریزید تو خیابونها
امیر عباس
غیر از روحانی کسی را ندارند و روحانی بدلیل عدم موفقیت در وعده های داده شده قابل قبول از سوی احاد ملت نمی باشد و در انتخابات اتی سال 96 مغلوب خواهد شد و اصلاح طلبان خوب می دانند اگر بخواهند به حیات سیاسی خود ادامه دهند بهترین محل برای انان شورای شهر میباشد و قطعا روی انتخابات اتی شورای شهر سرمایه گذاری فراوانی خواهند داشت
چون شما گفتی حتما
مردم رئیس جمهور را تعیین میکنند، نه رئیس فلان حزب و بهمان حرب.
اینبار سطل آشغال ها را هم مجهز به سیستم اطفای حریق می کنیم !
Kuwait
من به ...... راي دادم ولي الان واقعا پشيمانم
United States
لطفاً با آگاه سازی اطرافیانت، جبران کنید.
نه قربان این یک دوره هم لایق نبود
از این شخص اصلاح طلب باید پرسید رئیس جمهور اینده را مردم تعیین خواهند کرد یا ایشان ؟
نمی دانستیم در میان اصلاح طلب ها رجال الغیب هم وجود دارد .
احتمال دارد در انتخابات اتی یک نتیجه غیر منتظره از صندوق های رای حاصل شود .
Iran, Islamic Republic of
سال96 شعار باي باي چه خوشه؟!
من كه قطعاً به رو حاني راي مي دم
من هم حتما به احمدی نژاد رای می دهم
منم به رو کود رای میدم
حسن
من هم قطعا به روحانی رای نمیدم این به اون در !!!هه هه هه هه
یزدی
Iran, Islamic Republic of
زبانت را گاز بگیر 4سال بس است مردم را 20سال پیر نمود
Iran, Islamic Republic of
شتر در خواب بیند پنبه دانه......