سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال

تیم پرسپولیس، صدرنشین می شود ؟

جمعه ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۲
کد مطلب: 483556
تیم فوتبال پرسپولیس روز شنبه میهمان ملوان بندرانزلی است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در ادامه هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم پرسپولیس روز شنبه در ورزشگاه تختی انزلی ساعت 17 و 30 دقیقه به مصاف تیم ملوان می رود. 

پرسپولیس که با 42 امتیاز در رده سوم جدول لیگ قرار دارد روز شنبه برای اولین مرتبه در لیگ برتر پانزدهم شانس صدرنشینی پیدا می کند البته در صورتیکه امروز( جمعه) استقلال خوزستان مقابل همنام اهوازی خود پیروز نشود و سرخپوشان تهرانی هم سه امتیاز از ملوان بگیرند.

این صدرنشینی اگر محقق شود، موقتی خواهد بود با این حال از نظر روحی می تواند به بازیکنان پرسپولیس قبل از دیدار حساس با استقلال تهران کمک کند.

پرسپولیس در انزلی کاری بسیار  دشوار را پیش رو دارد.  6 بازیکن سرخپوش در خطر سه اخطاره شدن و از دست دادن دربی هستند.
مهدی طارمی، بابک حاتمی، محسن مسلمان، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا و جری بنگستون بازیکنانی هستند که ممکن است در صورت دریافت کارت زرد در انزلی محروم شوند.

بازی در انزلی همیشه برای تیم های بزرگ سخت بوده. پرسپولیس از 25 شهریور سال 94 تا امروز شکست نخورده و در تمامی بازی هایش در لیگ برتر هم گلزنی کرده است. بنابراین شاگردان برانکو هم برای حفظ رکورد شکست ناپذیری خود و هم گرفتن سه امتیاز به مصاف ملوان می روند.

ملوانی که با حضور محمد احمدزاده شرایطش بهتر از قبل شده و دو مساوی در دو هفته اخیر لیگ گرفته با این حال ملوانان از هفته یازدهم تاکنون بردی نداشته اند و در انتهای جدول در خطر سقوط قرار دارند. بنابراین شاگردان احمدزاده مقابل پرسپولیس انتحاری بازی خواهند کرد زیرا مساوی برای تیم رده سیزدهمی ملوان نمی تواند نتیجه ای مطلوب باشد. 

پرسپولیس در این مسابقه سوشا مکانی دروازه بان اصلی خود و علی علیپور مهاجم جوانش را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

وضعیت پژمان نوری و عزت الله پورقاز برای حضور در تیم ملوان  هنوز مشخص نیست و این دو بازیکن مصدوم هستند. هواداران پرسپولیس دوست دارند در سال 95 تیم محبوب شان به صدر برسد اما هواداران ملوان هم در خانه از تیم محبوب شان حمایت می کنند تا ملوان را در لیگ برتر حفظ کنند. هر دو تیم پیروزی می خواهند و این بر زیبایی های مسابقه اضافه می کند. در ملوان بازیکن پرسپولیسی کم نیست. از مازیار زارع گرفته تا حسین ماهینی و حسین کنعانی زادگان و حتی مهرداد اولادی! باید دید پرسپولیسی های سابق مقابل این تیم چگونه عمل خواهند کرد. در این فصل تمامی بازیکنان سابق پرسپولیس عملکرد فوق العاده ای مقابل این تیم داشته اند.

نفت تهران- پدیده؛ ادامه صعود شاگردان منصوریان؟

شاگردان منصوریان فرصت دارند که با یک برد خانگی خود را تا رده چهارم جدول هم بالا بکشند و دوپله در جدول صعود کنند. حریف آنها هم تیم سختکوش پدیده است که در رده دهم قرار دارد. رتبه ای که به نظر می رسد برای این تیم راضی کننده است. بنابراین شاگردان رضا مهاجری به گرفتن یک امتیاز هم در این بازی راضی هستند هرچند پیروزی مقابل نفت باعث خواهد شد آنها با دو پله صعود جانشین سایپا رده هفتمی شوند.

 برنامه هفته بیست و پنجم

جمعه 20 فروردین 95

استقلال اهواز- استقلال خوزستان- ساعت 19

سیاه جامگان مشهد- فولاد خوزستان- ساعت 17

صبای قم- سایپا- ورزشگاه یادگارامام قم ساعت 18

گسترش فولاد- راه آهن- ورزشگاه اختصاصی گسترش ساعت 17

شنبه 21فرودین

ملوان بندرانزلی – پرسپولیس-  ورزشگاه تختی انزلی ساعت 17 و 30 دقیقه

نفت تهران- پدیده خراسان- ورزشگاه تختی ساعت 17 و 30 دقیقه

یکشنبه 22 فروردین 95

ذوب آهن- تراکتورسازی تبریز- ورزشگاه فولاد شهر ساعت 17

استقلال تهران- فولاد مبارکه سپاهان – ورزشگاه آزادی ساعت 19
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *