سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران:

گلوی اسرائیل در چنگال ایران اسلامی است

چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۰
کد مطلب: 483372
مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران گفت: دشمنان در مواقعی با تحریم‌های بسیاری خواستند کشورمان را با شکست روبرو سازند اما امروز گلوی اسرائیل در چنگال ایران است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سردار کمیل کهنسال شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز عروج ملکوتی سردار محمدحسن قاسمی طوسی که در مصلا امام خمینی (ره) شهرستان نکا برگزار شد، با اشاره به شخصیت برجسته این شهید وی را در بین مردم معرف شخصیت تمامی شهدا در عرصه‌های جبهه حق علیه باطل دانست که بعد از 37 سال همچنان ماندگار و پایدار مانده است.
 
وی مسیر عزت، شرف و مردانگی را ازجمله پیام شهدا در طی سال‌های اخیر برشمرد که همچنان با تاسی از این مسیر ما را از گمراهی، غفلت و باطل بازداشته است.
 
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران بابیان اینکه شهدا درس سرزنده بودن را برایمان به یادگار گذاشتند اذعان داشت: شهدا با تاسی از اهل‌بیت به ما آموختند در هیچ زمانی از مولا و رهبرمان جدا نشده و لباس کوفیان بعد از گذشت سال‌ها در این برهه حساس و خطرناک بر قامت ما پوشانده نشود.
 
سردار کهنسال گفت: شهدا از ناحیه عهد و پیمانی که باخدای خود بستند با استقامت و بردباری ذره‌ای عقب‌نشینی نکرده و در اطلاعت و بندگی خود هیچ حزن و اندوهی در خود راه ندادند.
 
این هم‌سنگر سردار طوسی با اشاره به اهمیت ولایت‌فقیه در مرزهای کشور بیان داشت: زمانی که از مرزهای جغرافیایی کشور جدا می‌شویم به اهمیت و گستردگی پیام‌ها، موضع‌گیری‌ها و دل‌بستگی به ولایت‌فقیه زمان پی می‌بریم چراکه در آن‌طرف مرزها بسیاری از جوانان آرزوی یک‌لحظه دیدار رهبرمان را در سردارند.
 
این فرمانده هشت سال دفاع مقدس افزود: سردار طوسی با رشادت‌هایش در قبل و بعدازآنقلاب به ملت اسلامی درس اخلاص، بندگی و گام نهادن در مسیر اهل‌بیت را به یادگار گذاشت.
 
وی از این شخصیت وارسته به‌عنوان مؤثرترین فرمانده در قاهره جنگل‌ها یادکرد که بعدازآن به‌عنوان مسئول اطلاعات و عملیات در جبهه‌ها نقش کلیدی را ایفا می‌کرد به‌طوری‌که فعالیت‌های اطلاعاتی سردار طوسی در جبهه‌های حق علیه باطل در عملیات سرنوشت‌ساز والفجر تصمیمات بسیار مهمی را برای نیروهای ارشد سپاه رقم زد.
 
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد: به لطف الهی و رشادت‌های شهدا امروز عمق دفاعی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران تا به دریای مدیترانه پیش رفته است به‌طوری‌که ما در آنجا با اسرائیل هم‌مرز شده‌ایم و این همان آرزوی امام راحل در اواخر عمرش بود که اسلام تمامی سنگرهای مهم و کلیدی جهان را فتح می‌کند.
 
وی گفت: در مواقعی که تیر هدف دشمن به سمت ما بود و با تحریم‌ها و ترفندهای بسیاری خواستند کشورمان را با شکست روبرو سازند اما امروز گلوی اسرائیل در چنگال جمهوری اسلامی ایران است، همچنین شیشه عمر استکبار جهانی با تمامی فتنه‌های شومش در اختیار رهبر و نیروهای پاکمان در مرزها است.
 
این فرمانده جنگ تحمیلی از سوریه به‌عنوان کلید طلایی یادکرد که دو جبهه آمریکایی و مقاومت اسلامی در آن وجود دارد که با تغییر در این امر می‌تواند آرایش جدیدی را در جهان ایجاد کند.
 
ی اظهار داشت: امروز این سنگر کلیدی در اختیار ایران است درواقع داستان سوریه داستان معجزه‌آسایی است که در این صحنه دو جبهه به قدرت‌نمایی می‌پردازند چراکه استکبار جهانی و تکفیرهای خواستند در طی سه ماه سوریه را فتح کنند اما امروز به پشتوانه نیروهای پاک بسیجی و اسلامی و با ابرقدرتی ایران اسلامی استکبار جهانی در این دایره نبرد عاجز مانده است.
 
سردار کمیل خاطرنشان کرد: امروز به برکت ولایت‌فقیه و نیروهای قدرتمند نظامی ایران اسلامی با ساخت موشک‌های قدرتمند سپاه ضربه گیج‌کننده‌ای به استکبار جهانی و اسرائیل جنایتکار واردشده که از این رویداد بسیار عصبانی هستند چراکه با این رویداد بسیار مهم امنیت اسرائیل و ابرقدرتشان آمریکای جنایتکار فروریخت به‌طوری‌که توان مقابله با این موشک‌ها را ندارند.
 
هم‌سنگر سردار طوسی بیان کرد: این ابرقدرت‌هایی که در طی جنگ تحمیلی علیه ما به مبارزه پرداختند هم‌اکنون در مرزهای خلیج‌فارس هم جرات دفاع از خود و بیرون راندن رهبران خود از چنگال پاسداران نظامی ایران را نداشتند و در این اتفاق مهم پاسداران ما نشان دادند که می‌توانند در تحقیر رهبران و سربازان آمریکایی اشکشان را درآورند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *