جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

جواب توهین عربستان را در زمین می‌دهیم

چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب: 483289
مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه صدرنشینی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نباید این تیم را گول بزند، گفت: بازی با تیم‌های عربستانی جنگ حیثیتی است و باید جواب توهین آنها را در زمین بدهیم.
به گزارش جهان، سعید آذری در گفتگو با مهر، درباره پیروزی تیم فوتبال ذوب آهن برابر بنیادکار ازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا با بیان مطلب فوق افزود: ما بعد از باخت به گسترش فولاد در لیگ برتر، درس‌های بزرگی گرفتیم و به این نتیجه رسیدیم که باید در بازی با بنیادکار از اول تا آخر با تمرکز و جنگندگی بازی کنیم. متاسفانه مقابل گسترش با غرور بازی کرده بودیم ولی بعد از جلسه با بازیکنان و ریکاوری روحی و جسمی بازیکنان، شرایط خوبی برای بازی در آسیا پیدا کردیم.

مدیرعامل ذوب آهن یادآور شد: باید از هواداران تشکر کنم که در روز وسط هفته استقبال و حمایت خوبی از تیم داشتند و به ما در این برد کمک زیادی کردند.

وی با اشاره به صدرنشینی ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا پیش از رویارویی با تیم النصر عربستان، تاکید کرد: این صدرنشینی ما را نباید گول بزند. بازی با تیم‌های عربستانی جنگ حیثیتی است و فرای فوتبال است. بازیکنان از حساسیت این بازی آگاه هستند و هر کدام باید به اندازه چهار نفر در زمین بدوند.

مدیرعامل ذوب آهن ادامه داد: انگیزه بازیکنان برای بازی با النصر عربستان بالا است. آنها خودشان متوجه شرایط هستند. اینجا دیگر بحث ذوب آهن مطرح نیست بلکه این بازی‌ها ملی است. ما باید جواب توهین  عربستانی‌ها را در فوتبال بدهیم و با ارائه بازی منطقی همه چیز را در زمین ثابت کنیم. باید کنفدراسیون فوتبال آسیا و دوستانی که تصمیم به بازی تیم‌های ایرانی و عربستانی در زمین بیطرف گرفتند به این نتیجه برسند که حق ما بازی در زمین خودمان بوده است.

آذری همچنین در خصوص شانس ذوب آهن برای قهرمانی در لیگ برتر، گفت: تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که برای تکمیل برنامه و استراتژی خود و اهدافی که ترسیم کرده‌ایم، حداکثر توانمان را به کار خواهیم گرفت. ۶ هفته از مسابقات باقی مانده و تک تک امتیازات، ارزشمند است. من از ابتدای نیم فصل گفته بودم که ۶ یا ۷ تیم شانس قهرمانی دارند و هنوز هیچ چیزی در بالای جدول مشخص نیست.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره بیانیه تند سرمربی تیم ملی علیه دبیر فدراسیون، تصریح کرد: من کاری ندارم که کی‌روش چه چیزی گفته و یا علیرضا اسدی چه جوابی داده است. برای من، مهم تیم ملی است. در این مدت دیده‌ایم که کی‌روش استراتژی مدونی برای تیم ملی و فوتبال ایران داشته است. سرمربی تیم ملی دارد فضایی را ایجاد می‌کند که بتوانیم 8 سال دیگر از توانمندی بازیکنان جوان استفاده کنیم. ما این را در میدان می‌بینیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *