جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

لغو سفر ولیعهد انگلیس با امضا و طومار!

چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب: 483245
یک گروه طرفدار اسرائیل در انگلیس با جمع‌آوری و تهیه یک طومار، لغو سفر پاییزی ولیعهد انگلستان به ایران را خواستار شده است.
لغو سفر ولیعهد انگلیس با امضا و طومار!
به گزارش  جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، چند روز پیش بود که «ساندی تایمز» خبر از بررسی امکان سفر «پرنس چارلز» ولیعهد فعلی خاندان سلطنتی انگلیس به ایران خبر داد.

بر اساس این خبر، مقامات وزارت خارجه انگلیس در تماس با دفتر شاهزاده، امکان انجام تور پاییزی در ایران را بررسی کرده بودند.

در این میان پایگاه صهیونیستی «جِی‌سی» خبر از جمع‌آوری امضا و تهیه طومار بر لغو این سفر خبر داده؛ گروه «ما به اسرائیل ایمان داریم» ترتیب‌دهنده این حرکت است.

«لوک آکِ‌هرست» مدیر این گروه گفته «بنظر ما در شأن یک عضو خانواده سلطنتی نیست که از ایران دیدار و به رژیم این کشور، اعتبار ببخشد.»

آکِ‌هرست ادامه داده: «ما از وزارت خارجه و دفتر شاهزاده می‌خواهیم که در این تصمیم، بازنگری کنند.»

سردسته گروه گمنام صهیونیستی استدلال دیگری هم برای مخالفت خود و هم‌گروهی‌هایش برای این سفر آورده و گفته: «به نظر ما، این سفر عجیب است زیرا تاکنون هیچ یک از اعضای خانواده سلطنتی، سفری به تنها دموکراسی منطقه یعنی اسرائیل نداشته‌اند.»
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *