پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۲

توئیتی دیگر از صفحه هاشمی

سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۵۸
کد مطلب: 483103
اگرچه بعد از توئیت جنجالی و خیانت آمیز صفحه هاشمی رفسنجانی، اعلام شد کلیه فعالیت‌های مجازی‌ای که به نام هاشمی در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شده به حالت تعلیق درآمده است، ولی بازهم توئیت دیگری از هاشمی رفسنجانی منتشر شده است.
به گزارش جهان به نقل از مشرق - بعد از گاف سیاسی و خبط هاشمی رفسنجانی و تیم رسانه‌ای وی در ضربه زدن به منافع ملی و خیانت به کشور، هاشمی رفسنجانی موضوع توئیت جنجالی موشکی را تکذیب کرد و گفت: " زمان آغاز جنگ تحمیلی حتی یک موشک هم نداشتیم؛ اما بعداً به لحاظ علمی به‌جایی رسیدیم که می‌توانستیم موشک قاره‌پیما هم بسازیم"و در ادامه بر لزوم حفظ و توسعه این ابزار مهم تأکید کرد.
 
از سوی دیگر، شب گذشته یک مشاور هاشمی به خبرنگار پایگاه پایش گفت که حساب‌های توئیتر، اینستاگرام و تلگرامی که به نام آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ایجاد شده در اختیار دبیر سایت ایشان بوده و وی بدون هماهنگی با رئیس مجمع تشخیص اقدام به انتشار مطالب می‌کرده است.[1]
 
وی گفت که کلیه فعالیت‌های مجازی‌ای که به نام آیت‌الله هاشمی در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شده به حالت تعلیق درآمده و تا زمان مشخص شدن مسئول ذیصلاح برای نظارت بر این‌گونه فعالیت‌ها، فعالیت حساب‌های کاربری مربوطه متوقف‌شده است.
 
حال بار دیگر صفحه جنجالی، توئیت دیگری را منتشر کرده است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فقط منتظر شما بودیم
United States
یاد ان مولای مومنان به خیر . رفتن هاشمی به کیش ایرادش را درنهج البلا غه باید پیدا کرد . اگر می خواستم به عسل مصفی و مغز گندم وجامه های ابریشمی دست می یافتم ولی هیهات که هوای نفس بر من چیره گردد . وازمندیم من را به انتخاب طعام های لذیذ بکشددر حالی که شاید در حجاز یا یمامه کسی باشد که هیچ امیدی به قرص نان ندارد و طعم سیری را نچشیده با شد.چگونه شب را با شکم سیر بخوابم در حالی که در اطرافم شکم های گرسنه و جگر های تشنه باشد .ایا به این خشنود باشم که امیر مومنانم خوانند ودر سختی های روزگار شریک مر دم نباشم؟ اامثال ایشان مردم مردمشان دامن فلک را دریده . بهتر نیست قدری با مردم هم داستان شوند .یا مردم مردمشان برای این است تا چون ارباب رعیتی بر مردم حکومت کنند. چون طبق بیانات امیر مومنان والی باید این گونه باشد .که گفته شد .او می تواند طبق گفته ان نماینده مجلس به به هر جایی برود چرا که انها و امثال انها نمی فهمند ونمی خواهند که بفهمند نداری یعنی چه؟