چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۲
۳

تیتر یک و عکس امروز روزنامه شرق؛ اتفاقی یا معنادار؟

سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب: 483008
روزنامه شرق امروز تیتر یک خود را باعنوان "دست‌های آلوده" انتخاب کرده و عکس مطلب پایین آن را از صحبت های حسن روحانی استفاده کرده است.
تیتر یک و عکس امروز روزنامه شرق؛ اتفاقی یا معنادار؟
به گزارش جهان، روزنامه شرق امروز تیتر یک خود را باعنوان "دست‌های آلوده" درباره پولشویی چهره های مشهور جهان انتخاب کرده و عکس مطلب پایین آن را از صحبت های حسن روحانی استفاده کرده که وی را با دستهای رو به بالا در سخنرانی خود در دفاع از برجام نشان می دهد.

این تیتر و عکس روزنامه شرق واکنش های زیادی در کاربران شبکه های اجتماعی داشته و برخی آن را کنایه این روزنامه به رئیس جمهور و انتقاد از عملی نشدن مفاد برجام دانسته اند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بعد از یه عمری یه تیتر حسابی زد حالا شماهم هی گیر بده
seyyed
اینکه گل بخودی محسوب میشه!!!
یا ثارالله
United States
بنا بر سوابق فکر نمیکنم این رورنامه چنین دغدغه ارزشمندی داشته باشه. اونا فقط چند تا تیتر که هر کدومش جداگانه اهداف و اغراض سیاسی عده معدودی رو دنبال میکنه روی صفحه آوردند ولی بیچاره ها به ذهنشون هم خطور نمیکرد که ناهماهنگی این دو تبتر سبب استنباط این کنایه هوشمندانه توسط خواننده بشه. میگید نه؟! روزنامه فرداشون رو نگاه کنید! البته اگه باز هم گاف ندن!