سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
۲
درخصوص رأی AFC

ارسال شکواییه باشگاههای ایرانی به CAS

سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۳۱
کد مطلب: 482909
شکواییه باشگاه‌های ایرانی از رأی کنفدراسیون فوتبال آسیا به CAS ارسال شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، پس از مناقشه ایجاد شده بین فدراسیون‌های فوتبال ایران و عربستان که منجر به رأی جنجالی AFC مبنی بر دیدار تیم‌های باشگاهی دو کشور در لیگ قهرمانان آسیا در کشور ثالث شد، مقرر شد تا باشگاه‌های ایرانی و نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا با هماهنگی با فدراسیون فوتبال، شکواییه‌‌ای را آماده و برای دادگاه CAS ارسال کنند.

بر همین اساس این شکواییه ساعاتی پیش برای این دادگاه ورزشی بین‌المللی ارسال شد و در حال حاضر فدراسیون ایران منتظر پاسخ دادگاه CAS است تا داوران طرفین و هزینه دادرسی مشخص شود تا سایر مراحل اداری در آینده نزدیک پس از مشخص شدن این موارد، طبق روال پیش برود.

فدراسیون فوتبال برای این شکایت تا 18 فروردین فرصت داشت و باید اقدامات لازم در این خصوص تا این روز از سوی فدراسیون فوتبال انجام می‌داد.

نکته قابل توجه اینکه رأی CAS تأثیری در میزبانی کشور ثالت برای دیدارهای باشگاهی ایران و عربستان در مرحله گروهی رقابت‌های امسال نداشته و در صورتی که رأی به سود ایران باشد، می‌تواند در مراحل بعدی از لحاظ مادی ضررهای مالی باشگاه‌های ایرانی را جبران کرده و از سوی دیگر می‌توان به میزبانی از باشگاه‌های سعودی در ایران امیدوار بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
شادابیان پفیوز تیم های ایرانی نبایدباعربهابازی کنندخصوصاعربستان دیوث
Sweden
روزگار، روزگار همه چیز است؛ هم مذاکره هم موشک