پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

ضرر مرغداران در پی کاهش قیمت مرغ

سه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۶:۰۷
کد مطلب: 482891
یوسف خانی با تاکید بر اینکه قیمت مرغ به حداقل خود رسیده است گفت:در حال حاضر تولیدکنندگان در بدترین شرایط به سر می برند و در هر کیلو مرغ بین 500 تا 600 تومان متضرر می شوند.
به گزارش جهان، مهدی یوسف خانی، رئیس اتحادیه فروشندگان فروشندگان پرنده و ماهی در گفتگو با میزان با اشاره به ثبات قیمت مرغ در بازار گفت:امروز هر کیلو مرغ به قیمت پنج هزار و 800 تومان به فروش می رسد.
 
وی با تاکید بر اینکه قیمت مرغ به حداقل خود رسیده است گفت:در حال حاضر تولیدکنندگان در بدترین شرایط به سر می برند و در هر کیلو مرغ بین 500 تا 600 تومان متضرر می شوند.
 
یوسف خانی تصریح کرد:صادرات مرغ فقط به کشور عراق انجام میشود و صادرات به روسیه بسیار محدود و ناچیز است.
 
رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی با اشاره به قیمت تخم مرغ در بازار گفت:هر کیلو تخم مرغ به قیمت چهار هزار و 400 تومان به فروش می ر سد ودر مقایسه با روزهای گذشته این قیمت تغییر چشمگیری نکرده است.
 
وی به این نکته نیز اشاره کرد که قیمت تخم مرغ کمی کاهش یافته بود و به چهار هزار تومان رسیده بود اما با افزایش صادرات به عراق قیمت تخم مرغ نیز افزایش یافت.
 

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *