پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

"آفتاب یزد" برای جنتی تذکر آورد!

دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب: 482828
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز در تذکری به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرمقاله امروز آفتاب یزد را خلاف واقع خواند و خواستار رسیدگی وزارت ارشاد به عملکرد این روزنامه شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، در پایان جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی غلامرضا مصباحی‌مقدم نماینده مردم تهران در تذکر شفاهی به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یک نفر نماینده نسبت به انتخابات یک شهرستان اظهارنظری می‌کند و تعبیر به جمعه سیاه می‌کند که تعبیر به‌جا و درستی نبود یا یک نماینده نسبت به انتخابات تهران اظهارنظری می‌کند، این را متاسفانه روزنامه‌ها به نام یک جریان سیاسی ثبت می‌کنند که این خلاف واقع و غیرعادلانه است.

نماینده مردم تهران تاکید کرد: جریان سیاسی سخنگو دارد و سخنگویان جریان‌های سیاسی و اکثریت نمایندگان بعد از انتخابات از حضور پرشور نمایندگان پای صندوق‌های رای تشکر کرده‌اند و از حماسه‌ای که ملت ایران در ۷ اسفند آفریدند تقدیر کردند؛ همان مشی مقام معظم رهبری.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: ما هم به سهم خود همین موضع را گرفتیم، البته بنده خود سخنگوی یک جریان سیاسی هستم، اما متاسفانه می‌بینیم امروز روزنامه آفتاب یزد سرمقاله‌ای منتشر می‌کند که به معنای موضع روزنامه است و یک جریان سیاسی را مورد تخریب و حمله قرار می‌دهد.

وی افزود: در این سرمقاله تاکید شده است که شکست‌خوردگان انتخابات واقعیت را برنمی‌تابند و آن را به جریان خاص نسبت می‌دهند.

مصباحی‌مقدم اظهار داشت: این بی‌اخلاقی‌ها نباید در فضای سیاسی و رسانه‌ای کشور ما استمرار داشته باشد. استدعا دارم وزیر ارشاد در این موارد تذکرات لازم را بدهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *