جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

فولاد، مطالباتش را از استقلال می‌گیرد؟

دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب: 482756
فولادی‌ها که در ازای واگذاری سهام تیم فولاد نوین به استقلال اهواز هنوز حتی یک ریال از این باشگاه دریافت نکرده‌اند، در تلاشند تا پیش از پایان فصل مطالبات خود را وصول و بخشی از مطالبات بازیکنانشان را از این طریق پرداخت کنند.
به گزارش جهان به نقل از بانک ورزش ، مشکلات مالی فولاد و نارضایتی بازیکنانش، مسوولان این باشگاه را برای دریافت مطالباتشان از استقلال اهواز به تکاپو انداخت. فولادی‌ها که در ازای واگذاری سهام تیم فولاد نوین به استقلال اهواز هنوز حتی یک ریال از این باشگاه دریافت نکرده‌اند، در تلاشند تا پیش از پایان فصل مطالبات خود را وصول و بخشی از مطالبات بازیکنانشان را از این طریق پرداخت کنند. در همین راستا آنها رایزنی‌های خود را با ملکی، مالک استقلال اهواز که چک‌های این باشگاه هم به نام او است، آغاز کرده‌اند تا شاید بتوانند از این راه مشکلات مالی‌شان را برطرف کنند.
 اژدری‌زاده مدیرعامل باشگاه فولاد در این باره می گوید: «متاسفانه تاکنون حتی یک ریال از آن پول انتقال سهام فولاد نوین به استقلال اهواز را دریافت نکرده‌ایم اما امیدواریم تا پیش از پایان فصل بتوانیم پولمان را بگیریم و با آن مطالبات بازیکنان را بپردازیم. البته می‌دانیم که استقلال اهواز هم مثل ما مشکل مالی دارد اما نمی‌توانیم به خاطر این باشگاه از حق بازیکنان‌مان که خیلی وقت است پول نگرفته‌اند، بگذریم. آقایان ملکی و جهانداری به‌عنوان خریدار استقلال اهواز موظف به پرداخت این پول هستند. چک‌های پرداخت شده به ما به نام آقای ملکی است. تلاش می‌کنیم تا اتمام فصل این پول را مطالبه کنیم.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *