پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

لزوم کاهش‌سود برای تحقق‌اقتصادمقاومتی

دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب: 482750
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان این که در حال حاضر نرخ تورم حدود ۱۲ درصد اعلام می شود گفت: بنابراین باید نرخ سود بانکی تا ۱۴ درصد کاهش یابد.
به گزارش جهان به نقل از خانه ملت،‌ احمد توکلی با تاکید بر لزوم انجام اقدامات عملی در حوزه اقتصاد،گفت بدیهی است که پیشرفت در اقتصاد کشور از اولویت ها محسوب می شود،بنابراین باید در عمل این مهم صورت گیرد.

نماینده مردم تهران، اسلامشهر، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:در یک مقطع زمانی بانک ها،نرخ سود بانکی را بالا بردند و در این رابطه عنوان می کردند به دلیل نرخ تورم بالا باید نرخ سود بانکی بالا برود.

این نماینده مردم در مجلس نهم در خصوص شعار سال 95  مبنی بر " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" گفت: درحال حاضر نرخ تورم حدود 12 درصد اعلام می شود بنابراین باید نرخ سود بانکی تا 14 درصد کاهش یابد و انجام این مهم بصورت عملی یعنی در اقتصاد کشور اقدامی صورت گرفته است.

عضوکمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی،یادآور شد:در صورتی که نرخ سود بانکی متناسب با نرخ تورم کاهش یابد؛می توان گفت که در عمل در راستای نیل به اهداف اقتصاد مقاومتی حرکت اجرایی صورت گرفته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *