شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

افشای نقشه شوم عربستان علیه لبنان

شنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب: 482300
فعال توئیتری و افشاگری سعودی اعلام کرد عربستان سعودی قصد دارد در راستای فشار بیشتر بر لبنان اقداماتی علیه این کشور در روزهای آینده انجام دهد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «مجتهد» فعال توئیتری و افشاگر عربستان سعودی از تصمیمات جدید عربستان سعودی علیه لبنان در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش وبگاه خبری«لبنان دبایت»، مجتهد در حساب کاربری توئیتری خود اعلام کرد عربستان سعودی قصد دارد طی روزهای آینده اقداماتی علیه لبنان انجام دهد.

به گفته این افشاگر سعودی، عربستان قصد دارد برای فشار بیشتر بر لبنان، پروازهای هوایی به لبنان را متوقف کند.

عربستان همچنین به دنبال آن است که نمایندگی دیپلماتیک خود را کاهش داده و ودیعه‌ها خود به لبنان را پس بگیرد و اقامت لبنانی‌ها مقیم عربستان را تمدید نکند مگر در شرایط استثنائی.

اسفند ماه سال گذشته، خبرگزاری رسمی عربستان (واس) به نقل از یک منبع سعودی اعلام کرد که این کشور، ادامه کمک‌های نظامی به ارزش سه میلیارد دلار به ارتش و نیروهای امنیتی لبنان را متوقف کرده است.

این منبع سعودی در بیان دلیل این اقدام عربستان گفت: این تصمیم عربستان در پی مواضع غیر همسوی لبنان در روابط بین دو کشور اتخاذ شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *