جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۰
۳۶
حجت الاسلام والمسلمین زائری:

برخی فکر می‌کنند سلسله هاشمیه و روحانیه به‌جای پهلویه و قاجاریه آمده است

روحانی مراقب باشد حال و روز هاشمی را پیدا نکند
چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۱۸
کد مطلب: 481913
مدیر مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب با انتقاد از اینکه برخی تصور می‌کنند سلسله هاشمیه و روحانیه به‌جای پهلویه و قاجاریه آمده، به رئیس‌جمهور هشدار دارد مراقب باشد حال و روز هاشمی رفسنجانی را که پیرمردی بلاتکلیف و رقت‌انگیز است، پیدا نکند.
برخی فکر می‌کنند سلسله هاشمیه و روحانیه به‌جای پهلویه و قاجاریه آمده است
گروه سیاست جهان نيوز ـ حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا زائری روزنامه‌نگار و کارشناس مسائل فرهنگی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به انتقاد از رویکرد اشرافی هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی پرداخت و از رئیس جمهور خواست سرنوشت رئیس دولت سازندگی را مایه عبرت خویش قرار دهد.

او در این پست اینستاگرامی نوشت:

37 سال پیش در 12 فروردین ماه مردم با برچیدن تومار شاهنشاهی به‌نفع روحیه و رفتار ضدطاغوتی رأی دادند. دوران سلطنت پایان یافت و روزگار جمهوری اسلامی آغاز شد. اما انگار بعضی هنوز پایان آن دوره را باور نکرده و فکر می‌کنند که پادشاهی به‌جای پادشاهی نشسته و مثلاً سلسله هاشمیه و روحانیه به‌جای پهلویه و قاجاریه آمده است!

اوایل انقلاب برخی به‌شوخی می‌گفتند دیگر اثر جاودان فردوسی را باید امام‌نامه بنامیم نه شاهنامه! چون شاه رفته و امام آمده اما حقیقت این است که دیگر نه «مملکت» و نه «پایتخت» داریم بلکه باید بگوییم کشور ایران و مرکز سیاسی کشور؛ «مملکت» یعنی کشور پادشاهی و «پایتخت» یعنی منطقه حوالی تخت سلطنت! در حالی که از 12 فروردین 58 منش و مشی تفوّق و سلطه‌گری نفی شده و دیگر نه عمامه داریم به‌جای تاج و نه پای‌منبر به‌جای پایتخت!

روزگار «بله قربان» و «اعلی‌حضرت» و «مقام عالی وزارت» و ... گذشته و دوران خدمت و دینمداری رسیده است و کاش این را جناب شیخ حسن روحانی بفهمد و خطر اطرافیانی که برای منافع خودشان نفسانیت او را پروار می‌کنند، دریابد. البته هنوز هم برای بیدار شدن دیر نشده وگرنه او هم حال و روز آقای هاشمی را پیدا می‌کند که پس از عمری خدمت و مجاهدت، عاقبت حال و روز پیرمردی بلاتکلیف و رقت‌انگیز را پیدا کرده است.

ظاهراً خدمتی که هاشمی رفسنجانی در دوره قبل به احمدی‌نژاد کرد و باعث رأی آوردن او شد، در این دوره آقای روحانی می‌خواهد بکند؛ از ما گفتن! با این منش سلطنتی آقای روحانی و اطرافیانش اگر دوباره احمدی‌نژاد رأی آورد تعجب نکنید!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدا خیرش بده زده به هدف
درود بر آقای زائری
درسته منم موافق تیتر هستم
سعید
آقای زائری نظراتی دیگری نیز دارند ..
مطمئنی که اقای هاشمی وضعیت رقتب باری داره؟
راستی پیام انتخابات اخیر به این زودی فراموش شد؟
ایرانی
United States
این حرف حسابه جمهوری اسلامی را انتخاب کردند بخاطر مبارزه با طاغوت و اشرافی گری ... آقایان مراقب باشند مردم مسئول خدمتگذار در عمل میخواهند نه مسئول اشرافی که فقط حرف شیک و لوکس بزنه
United Kingdom
زرشک
احسنت
امیر عباس
United States
کار از این حرف ها گذشته است ومردم تصمیم خود را گرفته اند این مردم در ارتباط استقلال وتمامیت ارضی کشور خود با کسی شوخی ندارد امروز دست های بدنبال تضعیف بنیه دفاعی کشو ر و نهایتا ایجاد طمعه ورزی برای دشمنان کشور و غارت منابع ملی شده اند وباید بدانید عمر این تفکر بسر امده است و احمدی نزادی دیگر ظهور خواهد کرد
کدام سلسله هاشمی؟ وقتی شورای نگهبان رد صلاحیتش می کند و فرزندنش در زندان است و از دست او کاری بر نمی آید. نه کسی حتی به ذهنش هم خطور نمی کند سلسله هاشمیه و روحانیه رو
م.ه
شما چرا از احمدی نژاد می ترسی
سید احسان
درسته دقیقا همینه
هاشمی کشور را ملک طلق خودش می داند (نقل به مضمون از سید محمد غرضی)
ما که آخر نفهمیدیم این زائری طرف کیه؟
اوضاع برای روحانی و هاشمی خرابه. دارن خودشونو جدا میکنن تا ببینند در آینده باد از کدام جهت خواهد وزید
سعيد
آقايون وحدت را بازيچه الفاظ خودتون نکنيد .
. . بیدار شید .
ببخشید شما؟!؟ نکنه دوست دارید سلسله احمدی نژادیه برگرده؟
امیدوارم که یک احمدی نژاد دیگری پیدا بشود دیگر خسته شده ایم از وزارت و صدارت سرمایه داران لیبرال مسلک ها که تمام برنامه ها و قوانین کشور را فقط و فقط به نفع خود و سرمایه های خود و اطرافیان می نویسند
مقدمه عالی بود ..
علی
United States
مغرضین جهان نیوزی ها.
نظرات آقای زائری در مورد حجاب اجباری را هم بگذارید.
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برایت که تحلیلت سنار ارزش نداشت
درود براحمدی نژاد دلاور .انشاالله این دوره می اید .
موصطافا
United States
لایک داری حاجی .....لایک داری......
حمید
ببخشیذ شما
خ خخخخخخخخخخخخ
جناب زایری! کار از نصیحت گذشته! طرف خودش نزده میرقصه!
United States
اگر دوباره رای اورد تعجب نکنید؟! اگر یک چرخی در بین مردم بزنید تعجب نخواهید کرد
رسول الهی
نه هر کی این فکرو کرده شوخی فکر کرده..
ناشناس
عاقلان دانند..
یزدی
Iran, Islamic Republic of
همینطور است
عجب>>
تو بشو رییس جمهور اگر خیلی ادعات میشعه
علی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه سایت جهان نیز به بلایی که سایتهای دیگر یعنی سانسور مطالبی که به مذاقش خوش نمیاید گرفتار شده است علی رغم ارادتم...
Iran, Islamic Republic of
اوه اوه من دیگه حرفی ندارم
رضوی
احسن براین روحانی شجاع البته اقای زایری البته چون حسن روحانی خودشو به غلط بدهکار هاشمی میدونه بعیده که راهشوعوض کنه
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا هرچه ما مردم میکشیم از نوع رفتار و کردار همین ... که یکی به نعل میزنند و دیگری به مچ پای اسب میکشیم !! ایشان تا حالا بسیار حرفهای متفاوت زده و میزند و هنوز انسجام فکری پیدا نکرده و عملش هم باخدا !!! ما از این اوضاع متضرر شده میشویم دوگانه گوئی و اضداد افکار !!!