جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱۳
علی لاریجانی:

از دستاوردهای مذاکرات مراقبت شود/ فضای کسب‌وکار بهتر شده

چهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 481823
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که باید از دستاوردهای مذاکرات هسته‌ای مراقبت شود. وی تأکید کرد: در حال حاضر فضای کسب‌وکار در کشور بهتر شده است.
از دستاوردهای مذاکرات مراقبت شود/ فضای کسب‌وکار بهتر شده
به گزارش جهان به نقل از فارس، علی لاریجانی در سخنرانی در امامزاده ابراهیم آمل و در جمع مردم این شهرستان با گرامیداشت شروع سال نو و شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: برای رفع مشکلات کشور و آبادانی آن باید اقتصاد و تولید رشد داشته باشد و برای تحقق آن نیازمند تلاش همگانی هستیم.

وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری برای ضرورت اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: موتور تولید کشور با اقتصاد مقاومتی به راه می‌افتد و تاکنون تلاش‌هایی در این زمینه شده اما باید اجرایی و عملیاتی شود.

لاریجانی با بیان اینکه مشکلات فعلی کشور جز با راه افتادن موتور تولید کشور حل نمی‌شود گفت: برای داشتن اقتصاد سالم باید بر روی تولید داخلی تکیه کنیم و باید اقتصاد را در اولویت قرار دهیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی، توجه به تولید داخل را لازمه کمک به انقلاب اسلامی و لازمه خیزش دانست و با اشاره به اینکه شرایط کشور در حال تغییر است گفت: باید از دستاوردهای مذاکرات هسته‌ای مراقبت شود و خوشبختانه مناقشه حدود 12 ساله درزمینهٔ هسته‌ای به نتیجه رسیده و دستاوردهایی داشته است.

لاریجانی، با عنوان اینکه شیطنت‌هایی درراه برداشته شدن تحریم‌ها وجود دارد ولی اصل ماجرای هسته‌ای با روند قانونی حل‌شده است گفت: در حال حاضر فضای کسب‌وکار در کشور بهتر شده و باید از این فضا برای توسعه کشور بهره گرفت.

رئیس قوه مقننه، راه رسیدن به پیشرفت کشور را تلاش و توجه به مسائل اقتصادی برشمرد و گفت: برای رفع مشکلات کنونی کشور باید علاوه بر توجه به مسائل اقتصادی به کشاورزی نیز رونق‌بخشیم و تولید را حرکت دهیم.

وی با اشاره به برگزاری مطلوب و پرشور دو انتخابات در کشور ادامه داد: امیدواریم با تأکید مقام معظم رهبری و برگزاری دو انتخابات، شرایط برای حل مشکلات اقتصاد فراهم شوند و برای توسعه کشور تلاش مضاعفی داشته باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با عنوان اینکه ایران اسلامی آینده بسیار خوبی در پیش دارد یادآور شد: با بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی و همت مسئولان کشور مسیر مطلوبی برای کشور ترسیم‌شده است و مردم از دوران سختی عبور کردند و شرایط در حال بهتر شدن است.

رئیس قوه مقننه بیکاری را مشکل عام کشور دانست و گفت: در گذشته مسائلی مانند تحریم و رکود سبب بروز مشکلاتی در کشور شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احتمالا کسب وکارنزدیکان شما بهتر شده است نه؟
البته براجناب عالی که فضای کسب وکارهمشه خوب بوده ولی برامردم مامشاهده نکردیم
فضای کسب وکار سیاسی بهتر شده یا کار و کاسبی روزانه مردم
جناب لاریجانی فضای کسب و کار برای امثال شما بهتر شده است!
لابد فامیل شما رفتن سر کار...
اره خوب بهتر شده بالاخره همه از طرف دولت یکجورایی سر کار هستیم
واقعا دست آوردهای بسیار بسیار بزرگی بدست آوردیم با شعار مسخره برد برد
داره گرا میده , اصلاح طلبها و دولت کمک کنن دوباره صندلی ریاست مجلس بهش بدن
محمد باقر
اول باید دستاورد های مذاکره توضیح میداد ،بعد از حفظ ان میگفت ،
Iran, Islamic Republic of
بفرماییدکدوم دستاورد؟؟؟!!!!
علی
دستاورد؟ .....!
Belgium
جناب لاریجانی شما رو سر جدتون قسم میدم اگر به خدا و روز قیامت اعتقاد دارید ... لطف کنید به زبانی که مردم متوجه شوند بفرمایید که دستاوردهای این برجام بطور مشخص چه بوده و مردم چه چیزی را لمس کرده‌اند....
تا کنون جز بدعهدی آمریکا و بلاهت دولت بنفش چه چیز دیگری دیده شده؟!!!!
لاریجانی بیش از اصلاح طلبان از دولت روحانی و نداشته هایش دفاع میکنه.چه خبره