سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۲
۱۶

کنفدراسیون عربستانی، تکلیف میزبانی ایران را مشخص کرد!

سه شنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب: 481711
انتقال مسابقات نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به عمان بازتاب زیادی در رسانه‌های مختلف کشورهای عربی داشته و دو روایت متفاوت از انتخاب این کشور مطرح شده است.
کنفدراسیون عربستانی، تکلیف میزبانی ایران را مشخص کرد!
به گزارش جهان به نقل از مهر، روز گذشته سایت الکاس قطر اعلام کرد که مسئولان فدراسیون فوتبال ایران کشور عمان را برای برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا انتخاب کرده‌اند و تیم‌های ایرانی در این کشور از سعودی‌ها پذیرایی خواهند کرد.

سایت «الاخبار» عربستان این خبر را به نقل از یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال ایران و به شکل دیگری بازتاب داده است. این سایت نوشته است که کنفدراسیون فوتبال آسیا، ایران را مجبور کرده است که عمان را برای بازی نمایندگان خود انتخاب کند.

همچنین سایت «کوره» هم با تیتر «کنفدراسیون فوتبال آسیا مسابقات تیم‌های ایرانی با تیم‌های عربستانی را به عمان منتقل کرد»، این خبر را بازتاب داده و اعلام کرده است که به خاطر تعطیلات نوروزی، این تصمیم گیری با تاخیر صورت گرفته است.

سایت «عاجل» عربستان هم از استقبال عمانی‌ها از این اتفاق خبر داده است. این سایت نوشته است که مردم کشور عمان از دوستداران تیم الهلال هستند و با «هشتگ» الهلال در توییتر، حمایت و استقبال از حضور این تیم در عمان را شروع کرده‌اند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تو این دولت ایران تا ... خم میشه
United Kingdom
متاسفم از این همه عزت
خوب سفارت بعدی کجاست بریزیم اونجا
Iran, Islamic Republic of
شما رو ارجاع میدم به فاجعه منا که در هموطنان من به شهادت رسیدند و دولت ایران صرفا نظاره گر بود ، البته ماجرای فرودگاه جده....
حداقل یه مقدار فکر و مقایسه کن بعد نظر بده ..
Iran, Islamic Republic of
بابا ما که قهرمان نمی شیم
کنار بکشین سنگینتره
عزتمون که حفظ میشه
Iran, Islamic Republic of
موضوع رو عوض نکنید، اینم نتیجه کار اون ارازل «خود جوش»
ازاذل تویی
علی
برادر عزیز اگر ارازل و اوباشهم بودند ازهواداران دولت بودند خود را به کوچه علیچپ نزنید دوتن از آن افراد از اقوام خودم بودند که ترفداران سرسخت همین دولت بودند وهستند که نمیدانم چجوری از همان زمان تاحالا وضع مالیشونم روبرا شده
سینا
باز ی کردن این سه تیم در خارج از ایران مصداق ضربه به منافع ملیه چون علاوه بر اینکه خاصیتی نداره به شدت هم مخربه این سه تا تیم هم که صد در صد حذف میشن پس حداقل برای این سه تا تیم زپرتی عزت ملی رو فدا نکنیم
یکه
باید به روحانی وظریف تبریک گفت ماشا الله به این دیپلماسی خنده این است عزت نه آن عزتی که دردولت ناکارآمد نهم ودهم داشتیم که نه تنها آلسعود جرات نمیکرد به یک ایرانی نگاه چپ بیندازد شیوخ امیر نشین امارات وکویت وقطروبحرین گستاخانه هتاکی کنند حتی اربابانشان هم جر ات چنین گستاخی نمیکردند چون مادر آن دولت هم قضیه سفارت انگلیس داشتیم وقتی وزیر امور خارجه آمریکا هم در مقابل امیر بی مقاری هم چون امیر کویت زانو بزند نه تنها عربستا بلکه جیبوتی وبحریت هم برای آمریکا شاخوشونه نشان خواهند داد
شهروند
متأسفانه با پذيرش اين اجحاف از طرف دولت و دستگاه لبخند !!! ما عملا خودمان با دست خودمان به اثبات مي رسانيم كه كشوري (( ناامن )) هستيم و صحه مي گذاريم بر تمام دروغ ها و تهمت هاي اجنبي و خصوصا عربستان و شاهد خواهيد بود كه اين بهانه ايي خواهد شد براي ادعاهاي بيشتر در مباحث مهمتر !!!!!!!
دشمن آلسقوط فرزند کثیف انگلیس مکار
مرگ بر وطن فروشانی که عزت این مرز وبوم رو به حراج میگذارند
هادی
حالا چقدر خسارت مالی زدن با این کارشون .!!
رهی
اینم از دولت تدبیر و امید...
United States
آقایون رررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر......................د
رضا
همانطوریکه فدراسیون تهرانی فوتبال ایران , برای تیمهای شهرستانی عمل میکند . دست عربها درد نکنه