جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱
ادعای رسانه های سعودی:

کنار گذاشتن ایرانی ها از لیگ قهرمانان!

دوشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب: 481587
یک سایت عربستانی به نقل از یک منبع آگاه در کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت که با توجه به آنکه ایران تا الان میزبان های خود در لیگ قهرمانان آسیا را مشخص نکرده است توسط AFC از لیگ قهرمانان کنار گذاشته می شود و مدعی شد محرومیت های دیگر در انتظار تیم های ایرانی است.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از اختلاف فوتبالی که بین ایران و عربستان به وجود آمد تصمیم گرفت که بازیهای نمایندگان دو کشور در لیگ قهرمانان آسیا را در کشور بی طرف برگزار کند؛ تصمیمی که سعودیها را خوشحال کرد چرا که پیشنهاد خود آنها بود اما تیم های ایرانی و فدراسیون فوتبال ایران از چنین تصمیمی راضی نیستند و اعتراض خود را بیان داشته اند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا تا 25 مارس به دو کشور ایران و عربستان فرصت داده بود که میزبان های خود در لیگ قهرمانان آسیا را مشخص کنند. با وجود آنکه این تاریخ به پایان رسیده است اما فدراسیون فوتبال ایران هنوز هیچ کشوری را به عنوان میزبان پیشنهاد نداده است و این ابهامات زیادی را به وجود آورده است.

روزنامه السبق عربستان به نقل از یک منبع آگاه در AFC مدعی شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا قصد دارد تیم های ایرانی را از لیگ قهرمانان آسیا کنار بگذارد و محرومیت های دیگری را برای آنها در نظر بگیرد چرا که تا الان به خواسته AFC پاسخ نداده اند و هیچ کشوری را به عنوان میزبان خود انتخاب نکرده اند.

به گزارش ایسنا، تیم های عربستانی دو کشور قطر و امارات را به عنوان میزبان بازیهای خود با نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرده اند این درحالی است که تیم های ایرانی هنوز به صورت رسمی میزبان خود را انتخاب نکرده اند. البته ذوب آهن در نامه ای که به فدراسیون فوتبال ایران نوشته است تاکید کرده که اگر فدراسیون فوتبال با بازی در کشور ثالث موافقت کند آنها ترجیح می دهند که بازیشان با نماینده عربستان در استرالیا برگزار شود. این درحالی است که هنوز فدراسیون فوتبال ایران با وجود آنکه مهلت AFC به پایان رسیده است اما هیچ واکنشی از خود نشان نداده است.

روزنامه الریاض هم نوشت که فدراسیون فوتبال ایران از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواسته است زمان انتخاب میزبان را به تاخیر اندازد که این با مخالفت AFC همراه شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به امید اینکه اعراب هیچوقت قدم نحسشون رو توی ایران ما نذارن