پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۸

AFC درخواست فدراسیون ایران را رد کرد

دوشنبه ۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب: 481580
یکی از روزنامه های عربستانی به نقل از منابع آگاه مدعی شد که AFC درخواست 10 روزه تمدید مهلت فدراسیون ایران برای انتخاب کشور ثالث را رد کرده و تنها 5 روز به آنها فرصت داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، رای نهایی AFC درباره اختلافات فوتبالی ایران و عربستان که در نهایت به کشور سوم ختم شده بود همه در انتظار انتخاب کشور ثالث هستند تا بازی ها در آنجا برگزار شود.

فدراسیون عربستان و باشگاه های این کشور پیشنهاد خود را برای میزبانی بازی ها به AFC رسما ارائه دادند و قطر و امارات را انتخاب کردند. از سوی دیگر فدراسیون کشورمان و باشگاه ها از AFC مهلت بیشتری را خواستند تا تصمیم گیری کنند زیرا این مهلت کنفدراسیون فوتبال آسیا مصادف با ایام تعطیلات نوروزی شده بود.

امروز روزنامه الریاض عربستان به نقل از منابع آگاه اعلام کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست فدراسیون ایران به تمدید مهلت برای انتخاب کشور ثالث را رد کرده است زیرا فدراسیون ایران پیش از این از AFC درخواست تمدید مهلت به مدت 10 روز کرده بود اما کنفدراسیون فوتبال آسیا تنها 5 روز به آنها مهلت داد تا کشور ثالث مورد نظر خود را اعلام کنند. این 5 روز مهلت AFC چهارشنبه(11 فروردین) به پایان می رسد.

این روزنامه عربستانی افزود: کنفدراسیون فوتبال آسیا از دو فدراسیون ایران و عربستان درخواست کرده است تا موافقت فدراسیون های کشورهای پیشنهادی برای میزبانی نمایندگان خود را کسب کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایران باید کشور سوریه یا یمن و یا حتی بحرین را بعنوان کشور ثالث انتخاب کند
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر اعراب
Iran, Islamic Republic of
احسنت
مطمئناً کسی که به مخلوقی از مخلوقات خدا آن هم از همنوع خود، به خاطر نوع آفرینش او مرگ می گوید و کسی که او را تأیید میکند، از پست ترین موجودات است. شما، خدا را قبول ندارید. خدای متعال هم، به امثال شما، وعده جهنم سوزان داده است که برای نزادپرستان، جای بسیار خوبیست.
Iran, Islamic Republic of
... تویی
اعراب یک نژاد است از نژادهای مخلوق خدا. فرقی با بقیه نژادها ندارد. حتی موجودات مختلف هم، فرقی با یکدیگر ندارند الا در میزان اطاعت از خدا. پس مرگ گفتن شما، باطل و نشانه جهالت خود شما است.
Iran, Islamic Republic of
جاهل تویی
Iran, Islamic Republic of
عراق جای خوبی است