پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
مدیرکل منابع طبیعی اردبیل خبر داد

ابطال سند 30 هکتار زمین غصب شده

يکشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۱
کد مطلب: 481563
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: ما با همکاری و تلاش ثبت اسناد و مراکز قضایی موفق شدیم 30 هکتار زمینی که به صورت غیرقانونی سنددار شده بود به ابطال سند آنها اقدام کنیم.
به گزارش جهان، شهامت هدایت امروز در گفت‌و گو با فارس اظهار کرد: در کنار فعالیت گشت‌های نظارتی و کنترلی ما در جلوگیری از تخریب اراضی ملی و جلوگیری از تجاوزهای غیرقانونی به  عرصه‌های ملی ما نسبت به بررسی اسناد صادر شده به شکل غیرقانونی اقدام کردیم و در شمال استان موفق شدیم ابطال سند 30 هکتار زمین که به صورت غیرقانونی تصرف شده بود را به انجام برسانیم.

وی با یادآوری اینکه در کنار جلوگیری از تخریب و تجاوز غیرقانونی به 410 هکتار عرضه ملی اقدامات اساسی را انجام دادیم گفت: جا دارد از دادستان و مراجع قضایی بیله‌سوار و جعفرآباد قدردانی کنیم که همراه با مجموعه  منابع طبیعی با صدور احکام به موقع مانع از تخریب اراضی ملی شدند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل به تحقق 100 درصدی درآمدهای منابع طبیعی در یک سال گذشته اشاره کرد و افزود: ما مازاد بر درآمد یک میلیارد و 100 میلیون تومانی تعهد شده خودمان موفق شدیم درآمدزایی برای این مجموعه را انجام دهیم.

هدایت بیان کرد: با جلوگیری از برداشت غیرقانونی معادن و تالیف مازاد بر ظرفیت دام در مراتع و همچنین جلوگیری از برداشت غیرقانونی برخی از محصولات همچون هندوانه ابوجهل و شیرین بیان  سعی کردیم تا به شکل قانونی و با اخذ مجوز این اقدامات را انجام دهیم.

وی به نزدیکی ایام 13 فروردین روز طبیعت اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به سرسبزی  فضای طبیعت و ضرورت صیانت از مواهب خدادادی انتظار می‌رود با اقدامات و برنامه‌ریزی‌هایی که در حال انجام است خود مردم در حفظ و صیانت از عرصه‌های ملی، طبیعی و جنگل‌ها و بیشه‌زارها بیشتر دقت کنند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل اظهار کرد: اکیپ‌های حفاظتی و مراقبتی منابع طبیعی همچون سایر دستگاه‌ها در این ایام دست به کار خواهند شد تا مانع تخریب و وارد آمدن خسارت به عرصه‌های ملی و طبیعی باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *