جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
مریم سعادت در گفتگو با مهر:

تلویزیون به مشاعره نیاز دارد

يکشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب: 481533
مریم سعادت بازیگر تئاتر و تلویزیون تولید برنامه‌هایی با محوریت شعر را برای تلویزیون ضروری می‌داند.
به گزارش جهان، مریم سعادت بازیگری که به صنعت شعر نیز توجه دارد و در ایام نوروز مهمان برنامه «مشاعره» شبکه آموزش سیما شده است در این باره به مهر گفت: در طی سال های اخیر از دنیای شعر و شاعری دور شده ایم ولی خوشبختانه برنامه هایی چون «مشاعره» و «قند پهلو» که در شبکه آموزش پخش می شود توانست این خلاء را پر کند و تاثیر مثبت و بسزایی بر مخاطبان خود داشته باشد.

وی افزود: برای کشوری چون ایران که قدمت تاریخی در حوزه ادبیات و شاعری دارد با شعرایی که در قرن های گذشته با کتاب ها و اشعار خود جهان را تحت تاثیر خود قرار داده بودند باید بیشتر از این ها به بحث شعرخوانی پرداخت. شعرخوانی مساله مهمی است و نباید آن را دست کم گرفت.

وی با اشاره به پرداختن تلویزیون به بحث شعر و شعرخوانی بیان کرد: شبکه آموزش با برنامه هایی همچون «مشاعره» که در طی سال های اخیر از دید صدا و سیما مظلوم واقع شده بودند توانست با اجرای خوب آقای اسماعیل آذر مخاطب خاص خود را جذب کند و جوانان را ساعاتی پای بحث شعر و شعرخوانی بنشاند.

این بازیگر سینما و تلویزیون در پایان به حضور خود در برنامه «مشاعره» اشاره کرد و گفت: حضور من در این برنامه بسیار جالب بود و توانستم در همان زمان کوتاهی که در برنامه حضور داشتم اشعار مختلفی را فرا بگیرم. این برنامه مرا هر چه بیشتر مشتاق به شعرخوانی و شناخت شاعران کشور کهنم کرد و به مخاطبان خود پیشنهاد می کنم این برنامه را ببینند و حتی برای شرکت در آن اقدام کنند.

وی در پایان بیان کرد: امیدوارم در سال جدید به فرهنگ و هنر و ادبیات بیشتر توجه کنیم و برای همه مردم سالی پربرکت باشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *