جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

آیا ایران زیر بار حرف زور AFC می‌رود؟

شنبه ۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب: 481434
مسئولان باشگاه ذوب آهن اصفهان با ارسال نامه ای به علی کفاشیان خواستند تا تکلیف این تیم را برای بازی مقابل تیم های عربستانی و حضور احتمالی در کشور ثالث را مشخص کند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا و سایت باشگاه ذوب آهن، با توجه به رای کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر انتخاب کشور ثالث برای میزبانی باشگاههای ایران و عربستان جهت برگزاری و میزبانی مسابقات تیم های فوتبال دو کشور در مصاف رودررو در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا،در آخرین روز سال 1394 از طرف باشگاه ذوب آهن نامه ای رسمی جهت اتخاذ تصمیم و تبیین شرایط به علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال و به جهت کسب تکلیف و اخذ نظر فدراسیون فوتبال ایران به عنوان متولی اصلی فوتبال کشور ارسال شد که همچنان بدون پاسخ مانده است.

درهرحال با توجه به اهمیت بحث زمان در موضوع فوق و همچنین ضرورت اعلام عاجل کشور ثالث جهت میزبانی این رقابتها و البته در راستای شفاف سازی همیشگی باشگاه ذوب آهن و تنویر افکار عمومی، متن اصلی نامه ذکر شده به تاریخ 29/12/1394 در رسانه ها منتشر شده است.

طبق برنامه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تیم ذوب آهن اصفهان باید یکم اردیبهشت ماه به مصاف تیم النصر عربستان برود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
100 درصد