شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

استعفای سرمربی تیم ملی فوتبال عراق

شنبه ۷ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب: 481427
سرمربی تیم ملی فوتبال عراق بعد از تساوی ناامید کننده برابر تایلند از سمت خود استعفا داد و فدراسیون فوتبال عراق بلافاصله بعد از قبول استعفای یحیی علوان جانشین او را انتخاب کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا و الشرق، تیم ملی فوتبال عراق در انتخابی جام جهانی 2018 شرایط خوبی ندارد و شانس بسیار کمی برای صعود به دور بعد را دارد.

تیم ملی فوتبال عراق با تساوی دو بر دو برابر تایلند متوقف شد تا دو امتیاز حساس دیگر را از دست دهد و شرایط برای این تیم در جدول رده بندی بسیار سخت شود.

بعد از تساوی ناامید کننده عراق برابر تایلند در دیداری که در ایران برگزار شد یحیی علوان سرمربی عراقی ها از ادامه همکاری خود با این تیم انصراف داد.

علی جبار مدیر تیم ملی فوتبال عراق گفت: یحیی علوان بعد از تساوی برابر تایلند استعفای خود را به صورت رسمی ارائه داد و فدراسیون فوتبال عراق هم با استعفای او موافقت کرد.

فدراسیون فوتبال عراق با استعقای سرمربی تیم ملی موافقت کرد و غنی شهد سرمربی تیم ملی امید این کشور را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *