جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

عالم شیعه عربستانی پس از این سخنان دستگیر شد+فیلم

چهارشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۴
کد مطلب: 481078
پایگاه‌های خبری فیلم سخنرانی شیخ "حسین الراضی" از علمای شیعه عربستان در حمایت و تمجید از حزب الله لبنان و جمهوری اسلامی ایران را منتشر کردند.
عالم شیعه عربستانی پس از این سخنان دستگیر شد+فیلم
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، شیخ حسین الراضی در خطبه اخیر در یکی از مساجد شهرک العمران در الاحساء به  تمجید از حزب الله پرداخت و گفت:  من با صراحت فریاد می‌کشم اگر جرم حزب الله مبارزه با رژیم صهیونیستی غاصب فلسطین و مبارزه با تکفیری‌های داعش است پس من با حزب‌الله در این جرم شریک می‌باشم و هرگز توبه نمی‌کنم زیرا چیزی این توبه را واجب نمی‌کند و مبنایی ندارد.

وی خطاب به سید حسن نصرالله افزود: من دبیرکل حزب الله آن علامه مجاهد سید حسن نصرالله را خطاب قرار می دهم و به او می‌گویم که تو فرزند نجیبان پاک و از نسل ائمه اطهار هستی ، تو عزت و شرف و پیروزی و نصر خداوند و تو امید محرومان و مدافع مظلومان و خاری در چشم ظالمان می‌باشی و تو آن کسی هستی که خوشحالی را در قلب‌های عرب‌ها و مسلمانان و آزادگان جهان وارد کردی.

این عالم شیعه عربستان با اشاره به مبارزه نیروهای مقاومت برای بیرون راندن نیروهای اشغالگر به دبیرکل حزب الله لبنان گفت:  آن روزی که اسرائیل را از جنوب لبنان ذلیل و درمانده بیرون راندی تا سرشکسته این ننگ را به دوش کشد ، ای نصرالله با برکت الهی و در پناه خداوند به پیش رو زیرا کسی که از خداوند بترسد خداوند همه چیز را از او می هراساند.
وی رژیم صهیونیستی را دشمن مسلمانان دانست و  از عربستان خواست که از مقابله با ایران و حزب الله دست بردارد. وی در این باره خطاب به رژیم سعودی گفت: اما درباره وحدت اسلامی و نزدیک کردن صفوف امت اسلامی به یکدیگر در مقابل دشمن اصلی که همان رژیم صهیونیستی است به دولت عربستان می‌گویم حزب الله را به حال خود رها کنید زیرا حزب الله پیشرفت کرده تا جایی که اسرائیل را شکست داده است ، جمهوری اسلامی ایران را به حال خود رها کنید زیرا ایران پیشرفته شده است حتی بعد از جنگی که هشت سال طول کشید و محاصره اقتصادی که ده‌ها سال به درازا انجامید و اکنون جمهوری اسلامی ایران یک قدرت منطقه‌ای و بین المللی است که سلاح و دیگر اشیاء را خود تولید می‌کند و عربستان باید یمن ، سوریه ، لیبی و بحرین را به حال خود رها کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *