پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۳
۲
امنیت در سال نو ایرانی‌

همه جا به هم ریخته است جز "ایران"

چهارشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۱
کد مطلب: 481070
اخبار کشتار، ترور و بمب‌گذاری از یمن، سوریه، عراق، تا بلژیک، فرانسه، آمریکا و... شنیده می‌شود. اما سرزمین اسلامی ایران در امن و امان است. خانه طراحان انقلاب اسلامی در موشن گرافیک جدید خود یادی کرده‌ از کسانی که این امنیت مرهون مجاهدت‌های آنان است.
همه جا به هم ریخته است جز "ایران"
به گزارش جهان، بنا بر خواست رسانه‌های موسوم به جریان اصلی هرچند برای مردم دنیا شنیدن اخبار کشتار و از بین رفتن انسان‌ها در کشورهایی مانند پاکستان، عراق، سوریه، یمن، فلسطین، لبنان، عربستان، بحرین و ... عادی شده است و روح هیچ‌کدامشان جریحه‌دار نمی‌شود اما وقتی پای عملیات تروریستی، خشونت و ترور به اروپا هم کشیده می‌شود دیگر اوضاع برایشان فرق می‌کند. همین قدر که خون یک شهروند فرانسوی، بلژیکی، آمریکایی و ... را رنگین‌تر می‌دانند حداقل امتیازی شده است تا درکی پیدا کنند از واقعیت آنچه اربابان جنگ بر سر مردم کشورهای محروم  می‌آورند.

این تلخی‌ها بارقه امیدی است تا عادلانه به بشریت امروز بنگرند و کشته شدن یک شهروند در یک روستای دورافتاده در یک کشور جهان سومی همانقدر قلب آنان را متأثر کنند که از دست رفتن یک نفر از خویشاوندانشان. این می‌تواند دستاوردی بزرگ برای بشر امروز باشد تا فراتر از نقاب‌ها و ملاک های قبیله‌ای و جغرافیازده به انسانیت و کرامت بشر بیاندیشد.

مرحوم اربکان معتقد بود هر جای دنیا تروری صورت گرفت بدون هیچ تردیدی اسرائیل در پشت آن قرار دارد. امروزه بسیاری از رهبران آزاده جهان، این رژیم را نماد تروریسم دولتی می‌دانند. هنوز چند روز بیشتر از خبر انفجارهای اخیر ترکیه در دوران دولتمردی اردوغان شاگرد مرتجع اربکان نگذشته است که تیتر اول رسانه‌های دنیا به کشتار بروکسل و بمب‌گذاری در فرودگاه و مترو اختصاص داده شده است.

اما فضا در ایران متفاوت است. در روزهای آغاز سال جدید شمسی مردم به مسافرت می‌روند و جمهوری اسلامی از نعمت «امنیت» برخوردار است. رهبر معظم انقلاب اسلامی این امنیت را بزرگترین نعمت الهی برشمردند. امنیتی که مرهون مجاهدت کسانی است که خانه طراحان انقلاب اسلامی در تازه‌ترین موشن گرافیک خود در آستانه سال جدید یادی از آنان کرده است. این ویدئو را در ادامه مشاهده می‌کنید:
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
بسمه تعالی

سلام بر روح شهدایی که بخاطر حفظ امنیت ما جانشان را فدا کرده اند. ما همیشه مدیون این عزیزان و خانواده های آنان هستیم.
سید حسینی
یک ماشا الله و بدور از چشم شیطان هم بگین .. البته دلاور مردان گمنام هم در حفظ این امنیت حرف اول را میزنند .. براشون صلوات بفرستین .