جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
در گفت‌وگو با فارس عنوان شد

ماجرای«بیمار استاندارد»قابل حدس‌زدن نیست

چهارشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 481064
بازیگر سریال نوروزی «بیمار استاندارد » گفت: اگر بیننده یک قسمت از این سریال را از دست بدهد، به سختی می‌تواند خود را با ادامه داستان همراه کند و حدس زدن سایر ماجراها برای او سخت می شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، «مونا کرمی» بازیگر نقش سحر در سریال نوروزی «بیمار استاندارد» درباره نقش خود در این سریال در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: سحر نامزد بهنام در داستان است و یک هفته پیش از مراسم ازدواج خود به این نتیجه می‌رسد که بهنام فرد مناسبی برای آینده او نیست و از ایران می رود. بعد از مدتی وقتی می‌شنود که بهنام دچار مشکلاتی شده است به ایران بازمی‌گردد و درگیر ماجراهای جدیدی می‌شود.

وی درباره چگونگی دعوت شدنش به این پروژه افزود: من پیش از این در تئاتر بازی می کردم تا این که به دفتر سعید آقاخانی معرفی شدم و برای نقش سحر تست دادم و پذیرفته شدم.

این بازیگر درباره اولین تجربه ایفای نقش در یک اثر تلویزیونی بیان کرد: «بیمار استاندارد » اولین تجربه بازی من در تلویزیون است. این سریال اتفاقات جالبی را روایت می‌کند و بیننده نباید یک قسمت را از دست بدهد چون حدس زدن سایر ماجراها برای او سخت می شود.

وی همچنین درباره ویژگی‌های نقش خود ادامه داد: سحر متفاوت از بسیاری از دختران است. رفتارهایی پسرانه را از او شاهد هستیم. خودخواه و مستقل است. اما به طور کلی از این نظر که وقتی درگیر احساسات خود است و به خاطر ترک نامزدش دچار عذاب وجدان می‌شود و به ایران برمی گردد، نماد زنان فداکار ایرانی است. سحر همچنین نقشی پویا است. زیرا وقتی تصمیم به ترک کشورش می گیرد کاملا خودخواهانه عمل می کند اما زمانی که به خاطر مشکلات بهنام به ایران می آید روحیات رفتار او تغییر کرده است. احساسی تر عمل می کند در حالی که در گذشته اینطور نبود.

کرمی در پاسخ به این که آیا سکانس های خارج از ایران نیز در سریال نمایش داده می شود، گفت: نه تصویربرداری خارج از کشور در این سریال وجود ندارد. تنها در بخشی به گذشته فلش بک می زنیم و مروری بر زمان حضور این نقش در ایران داریم.

سریال «بیمار استاندارد» داستان جوانی به نام بهنام را روایت می کند که تحصیل کرده رشته بازیگری است و با یک شیوه درمانی درگیر می شود و ماجراهایی را پشت سر می گذارد که تاکنون تجربه شان نکرده است...

این سریال به نویسندگی بهرام توکلی، به کارگردانی سعید آقاخانی توسط مسعود ردایی در 14 قسمت 45 دقیقه ای برای پخش نوروزی از شبکه یک در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی صداوسیما تهیه و تولید می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *