جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
نصرالله پژمانفر:

"مسئولان مسئله اقتصادمقاومتی را باور ندارند"

چهارشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۹
کد مطلب: 481063
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس با بیان اینکه مسئولان به دلیل عدم باورشان به اقتصاد مقاومتی با آن به صورت شعاری برخورد کردند، گفت: بزرگترین جفا در حق نظام ما این بود که به جای حل مسائل در داخل کشور و تکیه بر توان داخلی، تمام همت برای مذاکرات گذاشته شد.
به گزارش جهان، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر انقلاب با عنوان اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: ما موفق شدیم از تحریم‌‌های سنگینی عبور کرده و آنها را تبدیل به فرصت کنیم.

وی ادامه داد: در موضوع اقتصاد به دلیل اینکه با گفتمان انقلاب اسلامی ورود پیدا نکردیم، در شرایط ویژه‌تری قرار گرفتیم و این شرایط ویژه اقتضا می‌کند که تدبیر مناسبی در این زمینه داشته باشیم و به مسئله اقتصاد بر اساس مدل و گفتمان جمهوری اسلامی وارد شویم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تبدیل تحریم‌ها به فرصت گفت: رهبر معظم انقلاب نسخه اقتصاد مقاومتی را برای درمان مسئله اقتصاد بیان کردند اما به دلیل عدم باور مسئولان ما، با این مقوله به صورت شعاری برخورد شد.

حجت الاسلام پژمانفر ادامه داد: طی سال گذشته، علی رغم تأکیدات رهبر انقلاب و وجود قوانین بالادستی به عرصه اقتصاد مقاومتی ورود نشد و فقط با یک رویکرد شعاری با این مسئله مهم رفتار شد.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب امسال، اقتصاد را به عنوان اصلی‌ترین اولویت مطرح کردند، اظهار کرد: البته بحث رشد شتاب علمی کشور و مسائل فرهنگی نیز مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بود، زیرا مسائل فرهنگی از جمله موضوعاتی است سالیان طولانی با آن دست به گریبان هستیم.

منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس دهم بیان کرد: در موضوع اقتصاد مقاومتی، مسئولیت‌ها و عنوان‌هایی مطرح شد اما اینها راه حل کار نیست بلکه باید از فضای شعاری بیرون بیاییم و وارد عمل شویم تا از نگرانی‌ها در مقوله بیکاری و رکود عبور کنیم.

حجت الاسلام پژمانفر با تأکید بر اینکه امیدواریم دولت وارد راهکارهای عملیاتی شده و از قالب شعاری بیرون بیاید، گفت: بزرگترین جفا در حق نظام ما این بود که به جای حل مسائل در داخل کشور و تکیه بر توان داخلی، تمام همت برای مذاکرات گذاشته شد، مذاکراتی که بی‌نتیجه بوده و مردم را نا امید کرده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این سفرهای بی‌مصرف کاهش یافته و به نیروهای جوان و انقلابی اتکا شود تا شاهد حل مشکلات داخلی کشور باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *