جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تأکید کرد

حمایت یک اصلاح طلب از اردوهای راهیان نور

چهارشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۶
کد مطلب: 481012
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: با اینکه در برنامه‌های هنری و تلویزیونی مانند فیلم‌سازی اقدامات زیادی درباره دفاع مقدس صورت گرفته است ولی هزاران برابر این تلاش‌های انجام شده باید کار انجام شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مسعود سلطانی‌فر شب گذشته در حاشیه بازدید خود از یادمان دفاع مقدس در هویزه در جمع کاروان‌های راهیان‌نور با اشاره به تصرف خاک ایران توسط دشمن بعثی در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان، جانبازان، شهدا و... در سال‌های این دفاع جانانه هم باعث بازگشت خاک محاصره شده ما از دست دشمن شد و هم به نوعی پیش رفت که جنگ تا درون خاک این دشمن پیش کشیده شد.

وی با اشاره به دلاوری رزمندگان و شکست دشمنان، افزود: پیش روی رزمندگان و مقاومت در برابر دشمن به گونه‌ای شد که حامیان صدام و رژیم بعثی در تلاش برای جلوگیری از سقوط این رژیم بودند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با بیان اینکه حفظ دفاع مقدس یکی از ضروریات بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: با اینکه در برنامه‌های هنری و تلویزیونی مانند فیلم‌سازی اقدامات زیادی درباره دفاع مقدس صورت گرفته است ولی هزاران برابر این تلاش‌های انجام شده باید کار انجام شود.

سلطانی‌فر در پایان با ابراز امیدواری از اینکه سفر به مناطق عملیاتی باعث انتقال ارزش‌های دفاع مقدس شود، گفت: امیدوارم این سفر در یادمان‌های دفاع مقدس و خا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *