سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۲۷
۱۹
نقدی بر یک سفر؛

آقای رئیس جمهور! منت سفر شخصی‌تان را سر مردم نگذارید

چهارشنبه ۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۳
کد مطلب: 481002
به نظرم این حق مسئولان محترم از جمله رییس جمهور است كه در تعطیلات نوروز به مسافرت خانوادگی بروند و استراحت كنند اما اشكال كار آنجاست كه برای تفریح و هواخوری به مسافرت برویم اما فاكتور آن را به حساب ملت بزنیم و نامش را افتتاح و بازدید بگذاریم!
آقای رئیس جمهور! منت سفر شخصی‌تان را سر مردم نگذارید
به گزارش جهان، ابراهیم رضایی، روزنامه نگار، در صفحه اینستاگرام خود نوشت: آقای دكتر روحانی رییس جمهوری دیروز به جزیره توریستی كیش سفر كردند. علت این سفر "بازدید و افتتاح چند پروژه" و همچنین شركت در یك نشست اعلام شده است. ایشان پارسال و سالیان قبل هم مسافرت مشابهی در نوروز به این جزیره زیبا داشتند.

به نظرم این حق مسئولان محترم از جمله رییس جمهور است كه در تعطیلات نوروز به مسافرت خانوادگی بروند و استراحت كنند اما اشكال كار آنجاست كه برای تفریح و هواخوری به مسافرت برویم اما فاكتور آن را به حساب ملت بزنیم و نامش را افتتاح و بازدید بگذاریم! چرا فقط ایام عید به كیش می روید؟ چرا هر سال؟ آیا جایی مهمتر از كیش برای بازدید وجود نداشت؟ چرا از مناطق محروم خوزستان و كرمان و ایلام و سیستان و بوشهر بازدید نمی كنید؟ لطفاً منت سفر شخصی تان را سر مردم نگذارید... با این وجود باز هم باید بگوییم "روحانی متشكریم" چرا كه عید را در داخل كشور و در یك جزیره ایرانی می گذرانند. همین كه به جای كیش به تركیه و اتریش و لندن و پاریس نمی روند، جای تشكر دارد. ممنون كه ایران را بر خارج ترجیح دادید!

پی نوشت:

١.كاش شرایطی فراهم می شد كه اكثر هموطنانم می توانستند به جزیره زیبا اما گرانقیمت كیش سفر كنند.

٢.چه خوبه حالا كه رییس جمهور محترم به منطقه آزاد كیش تشریف برده اند، سری هم به دفاتر حساب و كتابهای مالی این منطقه بزنند و از تشكیلات جزیره تحت قیومیت جناب تركان، این نظریه پرداز "آبگوشت بزباش" بازرسی نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ایکاش اجازه میدادند ما هم در جزیره کیش افتتاحی بکنیم البته اگر فقط پول هواپیمایش را بدهند جهت اقامتش یک چادری می زنیم
مردم ندارن بخورن این میره کیش برای افتتاح!!!
فعلا سوارندو می تازند اما هر سواری یک روز پیاده خواهد شد
دوستان سبزپوش سینه چاک اعتدال و امید ، نظری ندارن؟؟!!!
جالبه که واسه افتتاح و شرکت در نشست، اقای رییس جمهور خانوادگی تشریف میبرند
نام سفرهای تفریحیشون به جزیره زیبای کیش را افتتاح و بازدید میزارند تا هزینه هاش را از بیت المال پرداخت کنند!
مثل خانم محیط زیست و دیدار از ناو شکن جماران در کیش!!!!
دمت گرم واقعا گل گفتی حرف دل خیلی ها بود
عجله نکنید این طوری پیش برند به سفرهای تفریحی خارجی هم می رسه
Norway
مسئولیتن محترم سایت
کاربران محترم
ضمن عرض تبریک سال نو
برای من هم همین سوال مطرح شد که چرا ایشان عید به سیستان بلوچستان نرفتند و رفت کیش ؟
من هم یکی از ان بی سواد های بخیل و تنگ نظری هستم که در دنیای کوچک خودش زندگی می کند و ان را اصلا درک نمی کند . ولی در شرایطی که اکثریت ملت در تعب و سختی هستند مسئولین بایستی نسبت به گفتار و کردار و تصمیمات خود خصوصا انهایی که نمود اجتماعی بیشتری دارند دقت کنند . خیلی ها تحت فشار هستند . ازمقامات و مسئولین کشورهایی نظیر امریکا و اسراییل توقعی نیست . انها شعار مردم و انقلاب نمی دهند . در جمهوری اسلامی چطور ؟
خداييش كيش برن بهتر از اينه كه مثل بعضيا تور آسيايي راه بندازن كه به كشورهاي فارسي زبان برن كه عيد نوروز بگيرن، يادتون هست كه...
Germany
آقا ابراهیم ، عزیزم ؛ شما هنوز دوریالی مبارکتان هنوز نیفتاده است که از آقای ریئس تنها می توانید متشکر باشید؟ پس هرچه کرد شما بنویس: مچکریم!
بابا تازه عزادار شده سر بسرش نزار
در شان آقای رئیس جمهور نیست که با راهیان نور در جنوب همسفر شود رفتن و سفر با راهیان نور در مناطقی که خون بهترین و عزیزترین عزیزان بر زمین ریخت لیاقت میخواهد ایشان در این سه سال از ریاست جمهوریش یا به منتقدینش توهین کرده و یا از دولت گذشته بد گفته و فقط از خودش تعریف کرده است هر چیزی که هم افتتاح کرده از دولت گذشته بوده است روحانی تنها رئیس جمهور چهار ساله است روحانی بای بای بای بای
جهان نیوز یک رئیس جمهور فرض بر اینکه جهت خستگی یک ساله سری هم به جزیره کیش بزند چه اشکالی دارد ؟...
باب لورد
اینکارارو از احمدی نژاد یاد گرفته رو مردم ما خیلی خوب جواب میده شماها فکر کردید فقط خودتون بلدید ؟!
چون به شما مربوط نیست
نگران حساب و کتاب کیش نباشید چون قبلا زمان معجزه قرن حسابی به حساب و کتاب رسیده شده
لف
Iran, Islamic Republic of
از شنیدن این خبر همان احساسی را دارم که می شنوم امریکا برای ترویج دموکراسی به عراق و افغانستان حمله کرد .
بابک
من از کیش هستم چرا پیامهایی منو ورود نمیدیم؟