جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ماجرای بلیت ۹ هزار تومانی پرواز کیش-تهران!

سه شنبه ۳ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۰۸
کد مطلب: 480888
در حالی نرخ بلیت پرواز چارتری کیش-تهران طی روز جاری ۹۹۰۰ تومان است که قیمت همین مسیر پروازی برای ششمین روز سال جدید ۴۰۰ هزار تومان است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، بررسی نرخ بلیت پرواز چارتری مسیرهای داخلی از جمله مقصد پر تقاضای کیش حکایت از آن دارد که اگر امروز کسی بخواهد از این  جزیره به سمت تهران سفر کند در مسیر رفت 9900 تومان باید برای خرید بلیت پرداخت کند.

سفر در هفته دوم فروردین ماه از کیش به تهران هم برای مسافران آن حدود 29 هزار تومان آب می‌خورد. قیمت بلیت پرواز کیش-تهران برای جمعه (6 فروردین) 400 هزار تومان است. در مسیر پرواز پرتردد تهران-مشهد قیمت بلیت از 80 هزار تومان آغاز و به 255 هزار تومان ساعت 23 ختم می‌شود.

نرخ بلیت پرواز مشهد-تهران نیز از 120 هزار تومان شروع می‌شود، گرانترین قیمت بلیت این مسیر پروازی برای امروز (ساعت 22:30 دقیقه) 350 هزار تومان است.

همچنین اگر امروز مسافری بخواهد از تهران به سمت شیراز هوای سفر کند حدود 50 هزار تومان باید پرداخت کند، نرخ بلیت این مسیر پروازی در ششمین روز فروردین یعنی جمعه پیش‌رو بین 149 هزار تومان تا 315 هزار تومان متغیر است.

13 فروردین جمعه هفته آینده نرخ بلیت پرواز شیراز-تهران از 165 هزار تومان آغاز و به 360 هزار تومان ختم می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *