کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کوثری: شعار دیگر بس است

1 فروردين 1395 ساعت 14:27

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: نهادیه شدن اقتصاد مقاومتی فقط با همت دولت و مجلس محقق خواهد شد و مسئولین باید از مباحث شعار گونه و بی توجهی نسبت به این موضوع پرهیز کنند.


به گزارش جهان، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به نامگذاری 1395 "سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" توسط مقام معظم رهبری، اظهار داشت: طی چند سال گذشته هرچقدر توسط مقامات اجرایی بر اقدام زیربنایی در اجرای اقتصاد مقاومتی تاکید شده، کفایت می‌کند و امسال باید این موضوع به مرحله عمل برسد.

وی  تصریح کرد:اما متاسفانه توسط مسئولین چه در دولت قبلی و فعلی و همچنین مجلس، موضوع اقتصاد مقاومتی جدی گرفته نشده و درباره این موضوع کوتاهی شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: تا زمانی که ما به اقتصاد مقاومتی روی نیاوریم و به معنای واقعی نسبت به آن اقدام و عمل نکنیم و این موضوع در حد حرف باقی بماند، ملت ایران مهر تایید بر عملکرد مسئولان نخواهند زد.

کوثری افزود: مسئولین باید در عمل این موضوع را محقق کنند تا نتیجه آن را مردم ببیند، بیکاری، رکود و و ضعیت بد معیشتی جزو مسائل جدی کشور هستند و باید به آنها توجه شود.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب سال 95 را به اقدام درباره اقتصاد مقاومتی نامگذاری کردند، نهادیه شدن اقتصاد مقاومتی فقط با همت دولت و مجلس محقق خواهد شد و مسئولین باید از مباحث شعار گونه و بی توجهی نسبت به این موضوع پرهیز کنند تا موضوع اقتصاد مقاومتی که بارها توسط رهبری تاکید شده و مبحثی بسیار علمی است، اجرایی شود.


کد مطلب: 480677

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/480677/کوثری-شعار-دیگر-بس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com