سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

میزان کاهش حوادث رانندگی اعلام شد

چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۵
کد مطلب: 480240
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به نهایی‌شدن آمار همه ایستگاه‌های آتش‌نشانی تهران و همچنین ایستگاه‌های سیار گفت:حوادث امسال نسبت به سال گذشته ۲.۱ درصد کاهش داشت.
به گزارش جهان، سید جلال ملکی در گفتگو با مهر، با اشاره به جمع‌بندی همه حوادث‌ها و مأموریت‌هایی که باعث اعزام نجات‌گران آتش‌نشانی در محل حادثه گفت: روز گذشته از ساعت ۱۴ بعد از ظهر نجات‌گران آتش‌نشانی در همه ایستگاه‌ها در آماده‌باش کامل بودند و تا ساعت ۱۲ بامداد شاهد وقوع ۲۴۰ آتش‌سوزی در شهر تهران بودیم که از این میزان ۱۳۸ مورد فقط مربوط به حوادث چهارشنبه آخر سال، انفجار، آتش‌سوزی و خسارت به خودروها بود.

وی با اعلام اینکه بر اساس آمارهای سال گذشته ۲۴۷ آتش‌سوزی در مراسم چهارشنبه آخر سال در شهر تهران رخ داده بود، افزود: بر اساس آمار تنها ۱۴۱ مورد حوادث مربوط به چهارشنبه آخر سال بود، اما امسال خوشبختانه فقط ۱۳۸ مورد حادثه مربوط به حوادث مرتبط با آتش‌سوزی و انفجار ترقه داشتیم.

ملکی ادامه داد: در چهارشنبه‌سوری ۹۴ هیچ‌گونه فوتی در تهران نداشتیم و تنها ۵ نفر مجروح شدند، این در حالی است که در سال ۹۳ یک نفر در حوادث آتش‌بازی این روز جانش را از دست داد و ۹ نفر دیگر نیز مجروح شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران تصریح کرد: طبق آمارهای موجود تعداد حوادث چهارشنبه آخر سال در تهران با کاهش ۲.۱ درصدی روبه‌رو بوده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *