جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۱

مدیران‌اتوبوسی‌دولت‌روحانی‌کاری جزمتهم کردن قبلی‌ها بلدنیستند

چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۰۴
کد مطلب: 480105
دولت با وعده‌های واهی مردم را سرکار گذاشت و اقتصاد را در دام انتظارات آینده قرار داد و عملا هیچ نتیجه‌ای هم نگرفت. وی افزود: دولت تنها راه حل خود را اتهام زدن به دولت قبل قرار داده، در صورتی که هیچ کدام از وعده‌های خودش را عملی نکرده است.
مدیران‌اتوبوسی‌دولت‌روحانی‌کاری جزمتهم کردن قبلی‌ها بلدنیستند
به گزارش جهان، ک کارشناس مسائل اقتصادی گفت: دولت آقای روحانی بارها دولت قبلی را متهم به خیلی از مشکلات کرد اما امروز باید دید که نزدیکان آقای رئیس‌جمهور چه می‌کنند، افرادی که به صورت اتوبوسی دور روحانی جمع شده‌اند و آقازاده‌هایی که با به دست گرفتن پست‌های دولتی کاسب‌خانه‌ای را برای خودشان فراهم کرده‌اند.

عبدالمجید شیخی در گفت‌وگو با دانا ضمن  اشاره به وعده‌های اقتصادی دولت برای دوران پسابرجام گفت: دولت با وعده‌های واهی مردم را سرکار گذاشت و اقتصاد را در دام انتظارات آینده قرار داد و عملا هیچ نتیجه‌ای هم نگرفت.
وی افزود: دولت تنها راه حل خود را اتهام زدن به دولت قبل قرار داده، در صورتی که هیچ کدام از وعده‌های خودش را عملی نکرده است.

وی همچنین از اینکه برخی کاندیداهای مورد حمایت دولت و راه یافته به مجلس فاقد برنامه و دانش اقتصادی هستند ابراز نگرانی کرد.

 وی در خصوص وضعیت رکود و تورم در سال آینده اظهار داشت: تاکنون هیچ علامتی از سوی دولت دیده نشده که بتوان با آن امیدوار به تحول اقتصادی در سال آینده بود و اگر دولت مسیرش را در صراط اقتصاد مقاومتی قرار بدهد امیدی خواهد بود برای اینکه بتوانیم تولید داخلی را رونق بدهیم و از رکود اقتصادی خارج شویم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یزدی
Iran, Islamic Republic of
درودخداوند برآقای دکتر احمدی نژاد که علاوه برخدمت به مردم مهرورزی داشت
نه به مثل این اتوبوسی ها که طلبکارمردم هستند