پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

تاثیر خروج روسیه از سوریه درحمله به داعش

سه شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۲
کد مطلب: 480059
معاون وزیر دفاع روسیه تأکید کرد، مسکو حتی پس از خروج نیروهای هوابرد خود از سوریه به حملات علیه اهداف تروریستی ادامه می‌دهد
به گزارش جهان به نقل از فارس، «نیکلای پانکوف» معاون وزیر دفاع روسیه امروز سه‌شنبه اعلام کرد، نیروهای هوایی روسیه در سوریه به انجام حملات علیه مواضع تروریست‌ها در سوریه همچنان ادامه خواهند داد.

بنا بر گزارش خبرگزاری «تاس» روسیه، معاون وزیر دفاع روسیه تأکید کرد: نتایج مثبت مشخصی حاصل شده است. هم اکنون فرصتی حقیقی دست داده تا به درگیری‌ها و خشونت‌های درازمدت پایان دهیم.

وی افزود: اگرچه هنوز خیلی زود است که بخواهیم درباره پیروزی و غلبه بر تروریسم صحبت کنیم.

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهوری روسیه روز دوشنبه اعلام کرد که نیروهای نظامی روسیه مأموریت خود در سوریه را تکمیل کرده و خروج آنها از این کشور از روز سه‌شنبه (امروز) آغاز خواهد شد.

صبح امروز سه‌شنبه، وزارت دفاع روسیه از آغاز عملیات خروج نیروهای روسی از سوریه خبر داد و ساعاتی بعد یک گروه از جنگنده‌های روسی با همراهی یک فروند هواپیمای ترابری حامل تجهیزات و پرسنل نظامی پایگاه الحمیمیم سوریه را ترک و راهی روسیه شد.

این گروه از جنگنده‌های روسی ساعاتی بعد وارد فدراسیون روسیه شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رضوی
Iran, Islamic Republic of
وقتی عملیات انجام شده درسوریه رومیگن ارتش سوریه واقعاادم خندش میگیره چون همه میدونه اگرارتش سوریه غیرت داشت که داعش تادمش پیشروی نمیکرد وازجریان حمله عراق به کویت هم جالب تربود جون ارتش صدام کویت رابدون دادن تلفات تسخیرکرد وفقط چهارنظامیش اونم بخاطر تصادف زخمی شده بودند درسوریه هم ایران و روسیه ولبنان و چندکشوردیگه جنگیدند والا سوریه ای وجود نداشت