پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

العبادی: اجازه راهپیمایی مسلحانه را نمی دهیم

پنجشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۰۹
کد مطلب: 479078
نخست وزیر عراق طی سخنانی در واکنش به برگزاری راهپیمایی مسلحانه در بغداد به دلیل خطرات امنیتی با آن مخالفت کرد.
به گزارش جهان، مهر به نقل از المسله خبرداد: «حیدرالعبادی» نخست وزیر عراق طی سخنانی اظهار داشت: اجازه برگزاری راهپیمایی مسلحانه نمی دهیم. زیرا این امر امنیت کشور را با خطر مواجه می کند.
 
بر اساس این گزارش وی در همین راستا افزود: انجام اصلاحات از طریق اعمال سیاست امر واقع و همچنین تهدید کردن امنیت بغداد امکان پذیر نیست. زیرا ما در حال حاضر نیز در معرض خطرات گروه های تروریستی و باقی مانده های نظام سابق هستیم.
 
نخست وزیر عراق همچنین از آمادگی بالای نیروهای امنیتی عراق نیز تمجید کرد و گفت: این نیروها ضمن انجام وظایف خود، مراقب امنیت تظاهرات کنندگان نیز هستند.
 
حیدرالعبادی در ادامه خطاب به مردم عراق گفت: سلسله اقداماتی برای پیگیری مفسدین و بازداشت آنها هستیم.
 
وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: خردمندی به معنای ضعف نیست بلکه انسان باید علاوه بر احساس مسئولیت بالا به مصلحت های بزرگ و منافع کشور نیز فکر کند و نسبت به آنها حساس باشد.
 
گفتنی است مقتدی صدر رئیس جریان صدر پیش از این از دولت درخواست کرده بود که با تشکیل یک دولت تکنوکرات و متخصص، به انجام اصلاحات در کابینه دولت مبادرت کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *