شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

صنعت نساجی زیر ذره بین ثریا

چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب: 479023
برنامه زنده ثریا در آستانه عید نوروز و همزمان با روزهای سخت صنعت نساجی و پوشاک به بررسی مسائل این صنایع می پردازد. این برنامه امشب (چهارشنبه)، پس از خبر ساعت 19 از شبکه یک سیما پخش می شود.
به گزارش جهان، صنعت نساجی که از قدیمی ترین صنایع موجود در کشور است چند سالی است که حال و روز خوبی ندارد. مسائلی هم چون عدم برندسازی و نیز سیل گسترده قاچاق پوشاک از کشورهای همسایه، آینده شغلی بیش از 300 هزار نفر از افراد شاغل در این حوزه را تهدید می کند. گفتنی است بازار پوشاک و نساجی همواره مورد هجوم ورود کالا به صورت قاچاق در کشور بوده که موجب پایین آمدن سطح تولید و حتی تعطیلی واحدهای بی‌شماری در این صنعت شده است. به گونه ای که آمارها از ورود بیش از 2.5 میلیارد دلار پوشاک به کشور حکایت دارد.

در برنامه امشب ثریا با حضور مهندس محمد مروج حسینی، رییس هیات مدیره انجمن نساجی ایران مسائل و موانع تولیدکنندگان داخلی صنعت نساجی بررسی می شود و در ادامه به آخرین وضعیت کارخانه نساجی مازندران و مشكلات کارگران این کارخانه بزرگ پرداخته خواهد شد.


در نظرسنجی پیامکی برنامه امروز از مردم پرسیده شده است: « شما فکر می کنید، بازار پوشاک کشور بیشتر در تصرف کدام گروه است؟»

    تولیدات ایرانی
    واردات رسمی خارجی
    واردات قاچاق

که از هم اکنون می توان با ارسال عدد گزینه مورد نظر به شماره 300001435 در این نظر سنجی شرکت کرد.

گفتنی است که برنامه ثریا با شعار «دیدبانی برای پیشرفت ایران» چهارشنبه‌ها ساعت 19:30 به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

بینندگان محترم می‌توانند با ذخیره سازی شماره همراه 09300001435 از طریق شبکه‌های اجتماعی با این برنامه در ارتباط باشند، همچنین با عضویت در کانال تلگرامی برنامه ثریا با شناسه تلگرام  @sorayatv یا دنبال کردن صفحه رسمی برنامه ثريا در اینستاگرام با شناسه sorayatv می‌توان از آخرین اخبار مربوط به ثریا و تولیدات آن با خبر شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *