شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

کاهش درآمد پزشکان قلب با یک طرح

چهارشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب: 479003
رئیس پنجمین کنگره نارسایی‌های قلبی با بیان اینکه چالش‌های مرتبط با بیماری‌های قلبی در کنگره نارسایی‌های قلبی مطرح می‌شود، گفت: با اجرای طرح تحول، درآمد پزشکان قلب و عروق کم شده و به یک‌سوم رسیده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمد اسد پور پیرانفر در نشست خبری پنجمین کنگره نارسایی‌های قلبی اظهارداشت: با برگزاری 4 دوره کنگره نارسایی قلبی خوشبختانه امروزه تجربیات زیادی در این زمینه کسب کرده و سعی می‌کنیم نواقص و خلاءهایی که پیش از این وجود داشته جبران کنیم، این مسئله هم در رابطه با روش‌های بهتر درمان نارسایی قلبی و هم در رابطه با دستاوردهای بهتر مدنظر قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه اوایل آغاز برگزاری کنگره نارسایی قلبی اهدافمان به خوبی مشخص و روشن نبود، افزود: در حال حاضر در حال سیر تکامل در حوزه نارسایی قلبی از طریق برگزاری کنگره هستیم.

رئیس کنگره نارسایی قلبی هدف از برگزاری این کنگره را طرح چالش‌های موجود در زمینه نارسایی قلبی برشمرد و افزود: تعاملات بین‌المللی سبب شده علاوه بر کسب بیشتر تجربه‌ها دستاوردهای علمی بهتری نیز داشته باشیم.

پیرانفر علل شکست در جراحی‌های قلبی مربوط به نارسایی را ارتباط کم با کشورهای دیگر و نبود تجهیزات برشمرد و گفت: اساتید ما در حوزه قلب و عروق از پیشرفته‌ترین افراد هستند و علیرغم پیشرفت‌های علمی به دلیل دسترسی کمتر به تکنولوژی موجود در دنیا کمی در این زمینه دچار مشکلاتی شدیم که البته در شرایط کنونی این وضعیت بهتر شده و در حال کسب موفقیت‌های بهتری هستیم.

وی با بیان اینکه مقالات علمی ایران در منطقه دارای بیشترین آمار بوده و بهترین رتبه‌ها را به خود اختصاص داده است، گفت: ولی از نظر تکنولوژی و مالی دچار محدودیت‌هایی هستیم که امیدواریم با توجه هرچه بیشتر مسئولین شاهد پیشرفت‌های بهتر در این زمینه باشیم.

رئیس کنگره نارسایی قلبی گفت: در حاشیه برگزاری این کنگره نمایشگاهی از دستاوردهای علمی نیز برپا خواهد شد و علاقمندان می‌توانند با شرکت در این کنگره از طریق ثبت نام در سامانه آموزش مداوم دانشگاه علوم پزشکی تهران از دیدن این نمایشگاه نیز بهره‌مند شوند.

این متخصص قلب و عروق در پایان به اجرای طرح تحول سلامت اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: با اجرای این طرح درآمد پزشکان قلب و عروق کم شده و به یک سوم رسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *