پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

سواستفاده سعودی‌ها از بازی دیروز

دوشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب: 478512
رسانه‌های سعودی به حضور اعضای کمیته بین‌المللی امنیت ورزش در ایران واکنش نشان دادند و اظهارات توهین آمیزی را بر زبان آوردند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، هیئتی از کمیته بین المللی امنیت ورزش در جریان دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی حضور داشت. رسانه‌های سعودی اعلام کرده‌اند که این هیئت از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به تهران فرستاده شده و قرار است که امنیت ورزشگاه‌های ایران را مورد بررسی قرار دهند تا گزارش نهایی به AFC ارائه شود.

البته حضور این هیئت در ورزشگاه آزادی با حوادث خوبی همراه نشد و تماشاگران پرسپولیس و تراکتورسازی با پرتاب کردن نارنجک به میدان شب تلخی را رقم زدند.

این هیئت پیش از این در عربستان هم حضور پیدا کرد و چند دیدار را از نزدیک تماشا کرد. روزنامه الریاضیه عربستان در واکنش به حضور این هیئت بین المللی در ایران تیتر توهین آمیزی زد و نوشت: کمیته بین‌المللی امنیت ورزش ورزشگاه‌های ایران را رسوا خواهد کرد.

البته این رسانه سعودی در شیطنتی آشکار به جای استفاده از واژه ایران از اصطلاح "بؤرة الشر" یعنی کانون شر استفاده کرد.

قرار است که کنفدراسیون فوتبال آسیا حکم نهایی خود را درباره اختلاف فوتبالی ایران و عربستان تا یک هفته دیگر اعلام کند. پیش از این AFC اعلام کرد که دو کشور فرصت دارند که تا 15 مارس (25 اسفند) اختلافات سیاسی خود را حل کنند در غیر این صورت بازی در کشور ثالث برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *