کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وعده صدروزه روحانی دست‌از سرش بر‌نمی دارد

17 اسفند 1394 ساعت 6:55

عضو جمعیت ایثارگران با بیان اینکه دولتمردان با همراهی مجلس دهم وعده ۱۰۰روزه برای سروسامان دادن به اقتصاد کشور را عملی کنند، گفت: مجلس دهم به‌سمت اقتصاد غیرنفتی گام بردارد.


 به گزارش جهان به نقل از تسنیم، مجتبی شاکری عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران با اشاره به اولویت‌های مجلس دهم شورای اسلامی، گفت: مطالبات و اولویت‌های مجلس دهم به‌قدری مشخص است که تمام مردم ایران آن را حفظ هستند.

وی با بیان اینکه در مجلس آینده نمایندگان باید با سرلوحه قراردادن اقتصاد مقاومتی به‌دنبال خارج کردن کشور از رکود فعلی باشند، تصریح کرد: دوام، ثبات و اقتدار کشور بستگی به اجرا شدن منویات مقام معظم رهبری در بحث  اقتصاد مقاومتی دارد که در مجلس آینده باید به‌صورت جدی نمایندگان منتخب ملت به آن توجه داشته باشند.

عضو جمعیت ایثارگران با تأکید بر اینکه در مجلس آینده باید تلاش شود از وابستگی کشور به فروش نفت کاسته شود، ادامه داد: امروز بیشترین درآمد دولت  از فروش نفت حاصل می‌شود که به‌ضرر کشور است که در همین راستا باید برای کاهش وابستگی‌ها به‌سمت اقتصاد غیرنفتی برویم که مجلس آینده نقش بسزایی در این مورد می‌تواند داشته باشد.

شاکری با اشاره به مسائل داخلی که باید در اولویت کاری مجلس دهم باشد، افزود: معشیت، اشتغال جوانان، مسکن، آسیب‌های اجتماعی، مقابله با توزیع ناعادلانه ثروت و مبارزه با مفاسد اقتصادی باید در اولویت‌های کاری مجلس دهم و منتخبان مردم در قوه مقننه باشد.

وی با تذکر نسبت به اینکه در عمر باقی‌مانده از دولت یازدهم مسئولان نیز همراه با مجلس نهم و دهم به‌فکر برون‌رفت کشور از شرایط فعلی کشور باشند، ادامه داد: دولتمردان با دوری از کارهای حاشیه‌ای می‌توانند با همراهی مجلس چه در مجلس نهم که زمان کمی تا پایان عمر آن باقی مانده و چه در مجلس آینده سر و سامانی به وضعیت معیشت مردم بدهند.

عضو جمعیت ایثارگران، تصریح کرد: امیدواریم دولت یازدهم به وعده 100 روز خود درباره سروسامان دادن اقتصاد کشور که گویا هنوز فرانرسیده با کمک مجلس آینده عمل کند.


کد مطلب: 478381

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/478381/وعده-صدروزه-روحانی-دست-از-سرش-بر-نمی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com