پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

اضافه شدن ۳۰۰ خودرو برای حفاظت جنگل‌ها

يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 478189
فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها از اضافه شدن ۳۰۰ دستگاه خودرو به توان ناوگان گشت و مراقبت این یگان و تهیه ۲۷ هزار قلم تجهیزات انفرادی برای اطفای حریق در جنگل‌ها خبر داد.
به گزارش جهان، سرهنگ قاسم سبزعلی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به اقدامات انجام شده در سال جاری در تجهیز یگان حفاظت از جنگل‌ها و مراتع کشور اظهار داشت:‌ در خوشبختانه در سال جاری با توجه به تعامل بسیار خوب دولت و همچنین به دنبال اقدامات ما در این بخش، موفق به اضافه کردن 300 دستگاه خودرو به ناوگان خودرویی این یگان در بخش گشت و مراقبت شدیم.

وی افزود: همچنین در طول سال جاری، توانستیم 27 هزار قلم تجهیزات انفرادی در بحث مقابله با حریق را تهیه کنیم و به توان فعلی اضافه کنیم.

فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها با اشاره به کارآمدتر شدن این یگان در سال جاری گفت: خوشبختانه عملکرد یگان حفاظت در سال جاری کارآمدتر شده و در بخش حریق که بزرگترین چالش کشور در بحث منابع طبیعی به شمار می‌رود توانستیم علی رغم افزایش تعداد حریق‌ها، شاهد کاهش سطح حریق در کشور باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *