پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

صرفه‌جویی بانکها برای تصفیه با فرهنگیان

يکشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۱
کد مطلب: 478161
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: از محل تبصره ۲۴ قانون بودجه ۹۴، تا کنون ۵۰ میلیارد تومان حاصل شده است.
به گزارش جهان، سید محمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس در خصوص تبصره ۲۴ قانون بودجه ۹۴، اظهار داشت: تبصره ۲۴ قانون بودجه ۹۴ تکلیف کرده است که بانک‌های دولتی و شرکت‌های دولتی به ترتیب ۲ و یک درصد از هزینه‌های عملیاتی خود را صرفه جویی کرده و بابت مطالبات فرهنگیان تا سقف ۱۷۰۰ میلیارد تومان در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند.

وی ادامه داد: بعد از اینکه این مصوبه ابلاغ شد، جلسات متعدد و مکرری در مجلس تشکیل شد و همچنین آموزش و پرورش و دولت هم پیگیری کرد تا محقق شود منتها به دلیل شرایط اقتصادی کشور، این موسسات معتقدند که شرایط اقتصادی‌شان به نحوی بوده که امکان صرفه‌جویی برایشان وجود نداشته است و به عبارت دیگر مؤسسه زیان‌ده امکان صرفه‌جویی برایش فراهم نیست.

بطحایی اضافه کرد: معاونت مربوطه در وزارت اقتصاد که مربوط به مؤسسات دولتی و بانک‌ها هستند، جلسات متعددی را گذاشته است و آخرین خبر مربوط به هفته گذشته است که از محل این مصوبه، اعتبار خوبی حاصل خواهد شد.

وی با بیان اینکه خیلی امیدواریم که در اسفندماه که سال پایانی شرکت‌ها و مؤسسات از حیث مالی‌شان است، این میزان افزایش بیشتری پیدا کند، افزود: چیزی حدود ۵۰ میلیارد تومان تا به حال به حساب مورد نظر در خزانه وارد شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: همانطور که می‌دانید زمانی می‌توانیم توافق‌نامه را با سازمان مدیریت امضا کنیم که از محل تبصره، اعتباری حاصل شده باشد و امیدواریم در اسفند ماه رقم قابل توجهی به دست آید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آموزش و پرورشي كحه اينگونه تحقير ميشه نتيجش و بازدهش چه خواهد شد ؟!!!!!!!!!!