پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ - 23 Nov 2017
 
۱۷
۶۸

یک اصلاح‌طلب: اصولگرایان دیگر "فتنه فتنه" نگویند!

شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۹
یک عضو جبهه اصلاحات با تاکید بر این که یکی از اولویت های مجلس دهم، آشتی ملی می باشد هدف از این آشتی ملی را فراموشی فتنه عنوان کرد و تهدید کرد در صورتی که اصولگرایان از القاب فتنه استفاده کنند، اصلاح طلبان عکس العمل نشان خواهند داد.
یک اصلاح‌طلب: اصولگرایان دیگر "فتنه فتنه" نگویند!
به گزارش جهان به نقل از شفاف، احمد شیرزاد در یادداشتی که در روزنامه آرمان منتشر کرد، با تاکید بر این که نمايندگاني كه وارد مجلس شده‌اند بايد نشان دهند براي اثبات خود نمي‌خواهند فضاي مجلس را قطبي كنند، نوشت: يكي از مسائلي كه خوب است در دستوركار نمايندگان محترم مجلس دهم قرار بگيرد، مساله آشتي ملي و ايجاد فضاي وفاق است. رفتن به سوي فضاي وفاق نيازمند گفتمان مخصوصي است و بزرگان بايد روي اين مساله مديريت داشته باشند. از سوي ديگر به نظر مي‌رسد كه نياز است اصلاح‌طلبان به نوعي در فكر ايجاد گفتمان بين‌جناحي و مذاكره جدي با اصولگرايان باشند و از آنها بخواهند كه فضاي مجالس هفتم، هشتم و نهم را تغيير دهند. اگر اصولگرايان بخواهند با القابي مانند فتنه با تمام اصلاح‌طلبان روبه‌رو شوند، بايد مطمئن باشند اين كار عكس‌العمل متقابل اصلاح‌طلبان را در پي خواهد داشت و در فضاي مجلس نوعي نزاع به وجود خواهد آمد. لذا دوستان اصولگرا هم بايد با گفتمان بين فراكسيوني با طرف مقابل بحث كنند. اگر اجازه به وجود آمدن فضاي متشنج را در مجلس آينده ندهيم، به طور يقين مجلس بهتر مي‌تواند به كار خود ادامه دهد.

گفتنی است این روزها در حالی مساله وفاق ملی از سوی برخی از جریان های سیاسی صورت می گیرد که این اصل این مساله در مواجهه با رخدادهای مختلف همواره مورد تاکید و اصرار ملت و جریان های اصیل وفادار به انقلاب اسلامی بوده اما گویا مراد برخی از جریان های سیاسی در این خصوص، رقیق کردن تلاش های افراد و جریان های است که در سال 88 ضمن زیر سوال بردن سلامت انتخابات به تعبیر رهبر انقلاب به نظام اسلامی تهمت زدند و حال این جریان ها در تلاش هستند تا ضمن ایجاد یک کرویدور بازگشت به ساختار سیاسی، شکل جدیدی از تلاش های خود را سامان دهند.
کد مطلب: 477986
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۱۰:۵۸
چشمممممممم هرچي شما بفرماييد! :))
محسن تهران
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۲۰:۴۱
تا قیام قیامت این فصل الخطاب است که فتنه امریکائی صهیونیستی 88 اصل نظام را نشانه رفته بود و باید مسببین و ساکتین از آن بیزاری جویند والسلام
۱۳۹۴/۱۲/۱۶ ۱۴:۲۶
باز جو گیر شدن اصلاح طلبان تو تهران فقط از جمعیت 50 درصدی شرکت کننده تونستن بیشترین آراء رو به دست بیارن تو شهرستان که اکثریت کرسیها به اصولگرایان رسید مشارکت شهرستانیها هم که بیشتر از تهران بود یکی اینا رو از توهم درآره فکر نکنن 96 هم برنده میشن
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۱۱:۱۵
فتنه جدید.
مرگ بر فتنه گر.
شریف مهاجر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۱۱:۲۲
ظاهرا اقای شیرزاد می خواهد عمل غیر قانونی وغیر اخلاقی 2 ویا3 نفر از هوا پرستان متخلف را که از منظر قران وروایات فتنه گر شناخته می شوند از صفحه ذهن ملت حق محور ایران اسلامی وتاریخ پاک نماید لکن حقانیت و مظلومیت نظام منع تحقق این هدف خواهد شد!!!
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۱۱:۲۴
ما تا ابد فتنه و فتنه میکنیم و تا اعدام تمام فتنه گران از پای نخواهیم نشست
علی
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۲۰:۰۱
بگید تا جونتون در بیاد
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۲۲:۱۷
عاقبت جون فتنه گران در میاد. برای اطمینان، به مقبره اعضای سازمان منافقین رجوع کن. شما هم بدتر از اونا میشید.
۱۳۹۴/۱۲/۱۶ ۱۷:۳۹
انقدر ميگيم تا جون شما در بياد
۱۳۹۴/۱۲/۱۷ ۱۱:۰۰
فعلا كه جون خودتون دراومد
مسعود
Germany
۱۳۹۴/۱۲/۱۶ ۲۰:۱۷
فتنه فتنه فتنه فتنه....
۱۳۹۴/۱۲/۱۶ ۲۱:۱۰
جونت درآد.....
تندرو تندرو تندرو
افراطی افراطی افراطی
۱۳۹۴/۱۲/۱۷ ۱۰:۵۹
بگيد تا نتيجه انتخابات تهران تا ابد تكرار بشه
۱۳۹۴/۱۲/۱۸ ۰۲:۵۲
ترسیدم فتنه گر
۱۳۹۴/۱۲/۱۸ ۲۲:۴۵
حالا يه بار بعد سالها پيروز يه انتخابات شديدا
۱۳۹۴/۱۲/۱۸ ۲۲:۴۴
ميگيم تا از غيظ بميريد
۱۳۹۴/۱۲/۱۶ ۱۰:۲۲
شما استاد برچسب زدن به دیگران هستید و وقتی برمیگردیم و به گذشته شما نگاه میکنیم میبینیم که برای تخریب رقیب از هیچ کاری چشم پوشی ندارید . برچسب تهمت غیبت و .......
۱۳۹۴/۱۲/۱۸ ۰۲:۵۴
آخی! سال 88 بانک میترکوندید، مسجد آتیش میزدید، خیمه عزاداری حضرت ابا عبد الله آتش می زدید، بیانیه شورش صادر میکردید، اونا همش برچسب بود؟! بازم میگی نداره؟ نوار که پا نداره!
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۱۱:۲۷
لعنت بر کسی که منکر وفاق باشد. ولی خواستن وفاق به معنی انکار فتنه و بخشیدن فتنه گران نخواهد شد. اگر طرفدار وفاق تشریف دارید،شما از فتنه اعلام برائت کنید، اینا چرا ساکت بشن؟؟؟!!!
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۱۱:۳۱
فتنه فتنه
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۱۱:۳۱
میگن فحش و بنداز زمین صاحابش برنیداره
۱۳۹۴/۱۲/۱۶ ۱۰:۴۸
بله واقعا!
این بابا فتنه گر، به درستی به خودش گرفته!
۱۳۹۴/۱۲/۱۶ ۱۱:۱۱
دایه مهربانتر از مادر!!
شما که اینقدر ادای لسوزان نظام را درمیارید، اول بابت فتنه هایی که به پا کردید عذرخواهی کنید تا بعد ببینیم چه میشه کرد.
بعد از بزک کردن آمریکا حالا نوبت بزک کردن فتنه گران رسیده؟! برجام 2 یا 3؟!!
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۱۱:۳۲
قران گفته فتنه.
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۱۱:۵۹
در زمان فتنه آمریکایی۸۸

نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با صراحت اعلام کرد که «اصلاح‌طلبان بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند!»

و شیمون‌پرز، رئیس‌جمهور رژیم کودک‌کش اسرائیل گفت: «اصلاح‌طلبان به نمایندگی از اسرائیل با رژیم اسلامی ایران می‌جنگند!»
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۱۲:۰۸
این آقا همونی نیست که توی مجلس ششم صحبتی کرد که کروبی بهش اعتراض کرد
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۱۲:۱۶
یعنی شیعیان دیگر نباید بر یزیدیان لعن کنند؟
اقای اصلاح طلب هر وقت که شما از فتنه برائت جستید ما هم شمارا از یاران فتنه جدا خواهیم کرد
س س
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۱۲:۲۸
مطمئن باشيدفتنه مسئله اي نيست كه فراموش گردد. مرگ برفتنه وحاميانش مرگ برفتنه گر
علی
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۱۲:۲۹
احسنت...
پدرمون رو در اوردن با این فتنه فتنه گفتنشون....
افرین
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۲۲:۲۰
اصلاً قصد اینه که پدر فتنه گر و دشمن در بیاد.
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۱۲:۴۱
به به آقای دکتر.چه خبر از دم خروس؟رادیو اسراییل؟مهدی کروبی؟
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۱۳:۱۰
خیانت اصلاح طلبان در فتنه 88 قابل گذشت و فراموشی نیست .
یردی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۱۳:۱۹
مرگ بر انگلیس مرگ برآمریکا مرگ برفتنه گران 88
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۱۳:۲۷
اصلاح طلبان فتنه نکنند.. تا فتنه نگویند!!!
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۱۳:۳۹
فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه
اصلاح طلب اصلاح طلب اصلاح طلب اصلاح طلب
فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه
اصلاح طلب اصلاح طلب اصلاح طلب اصلاح طلب
فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه
اصلاح طلب اصلاح طلب اصلاح طلب اصلاح طلب
فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه
اصلاح طلب اصلاح طلب اصلاح طلب اصلاح طلب
فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه
اصلاح طلب اصلاح طلب اصلاح طلب اصلاح طلب
.
.
.
.
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۲۲:۲۱
احسنت
۱۳۹۴/۱۲/۱۶ ۱۷:۳۶
خيلي باحال بود
۱۳۹۴/۱۲/۱۶ ۱۷:۳۸
الكي ميگه...
۱۳۹۴/۱۲/۱۶ ۱۸:۳۷
اونقدر بگو تا جونت دراد
۱۳۹۴/۱۲/۱۶ ۲۲:۵۰
اون که خوشه. فعلاً جون تو دراومده. داری میترکی که اومدی فوری نظر دادی!
۱۳۹۴/۱۲/۱۷ ۰۶:۵۱
جون فتنه گرا دراد
غلامرضا قهرمانی
Romania
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۱۳:۳۹
آقا شیرزاد! از فتنه و محکومیت فتنه گران باز هم سخن خواهیم گفت. تا کور شود هر انکه نتواند دید.
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۱۳:۴۲
شیرزاد همون کسی نبود که حرف هاش سند شد برای تحریم بیشتر ایران؟؟؟
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۱۳:۴۹
هیچ غلطی نمیتوانید بکنید
باز خدا رو شکر که مشکلی برای رهبر عزیزمان امام خامنه ای پیش نیومده و گرنه کشور رو به هم میزدید
لبیک یا حسین
لبیک یا خامنه ای
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۱۴:۰۵
اصولگرایان هم فتنه فتنه نگویند ملت می گویند تاریخ در بعدها می گوید چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟؟؟؟ اگر از کلمه فتنه منتفر هستید چرا با فتنه گران و سران فتنه همراهی کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
محمد
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۱۵:۱۰
مثلا چه عکس العملی؟
فتنه فراموش شدنی نیست اتحاد سران فتنه با سلطنت طلبان فراموش نمی کنیم حمایت اسرائیل از فتنه گران فراموش نمیشود
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۱۵:۲۷
شرط و شروط برای یک آشتی ملی!
اصلاح طلبان بهتر نیست اول خود را اصلاح کنند بعد جامعه را؟!
حامد
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۱۵:۵۴
به شرطی که اصلاح طلبان از آزادی سران فتنه سخن نگویند.
به شرطی که اصلاح طلبان علیه احمدی نژاد حرف نزدند.
به شرطی که این قدر تندرو تندرو و افراطی افراطی نگویند .
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۱۵:۵۵
ببین ی اینجاست !!!
احمد شیرزاد !!!!
نماینده مجلس ششم !!!!
باشه دیگه فتنه نمیگیم ولی فتنه جدید که میتونیم بگیم
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۱۶:۰۱
راست میگه
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۲۲:۲۱
که چرت میگه
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۱۶:۲۷
اینکه اقرا دارید فتنه صورت گرفته درست .چرا غذر خواهی نمی کنید ؟ چرا ابروی نظام بردید.
بيطرف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۱۶:۴۵
راست مي‌گه بنده خدا بايد وفاق ملي داشت اما راهش اينه كه اصلاح طلبان اعلام برائت بكنند از دشمنان ملت و انقلاب. از فتنه گرا
شادی
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۱۷:۳۵
ملت ایران بچه نیستند واز لولو نمی ترسند فتنه 88 با کشتار وآسیب همراه بود مگر فراموش می شود تو تاریخ ثبت شد فقط به اصولگرایان ربط ندارد به تمام ملت ایران مربوط می شود وما منتظر اعدام سران فتنه هستیم
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۲۰:۵۸
در فتنه ۸۸ ضربه چندین میلیاردی به بودجه بیت المال زدید تا سران فتنه اعدام نشوند فتنه گفتن ملت ولایتمدار ایران ادامه دارد کسی که هندونه میخوره باید پای لرزش هم بشینه
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۲۱:۰۰
این بابا چیکاره است که تعین تکلیف میکنه اگه فتنه گر نییستی چرا ناراحت مبشی
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۲۲:۲۲
چشم دیگه فتنه فتنه نمی گوییم . فقط به جایش می گوییم " مرگ بر فتنه گر "
"مرگ بر سران فتنه"
اصولگرا
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۲۲:۲۴
فتنه فتنه، تا کور شود چشم فتنه
کاظم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۴/۱۲/۱۵ ۲۳:۱۱
درست مثل امريکا ميخواهند کسى مرگ بر امريکا نگويد.
يا مثل اسراييل ميخواهند از هولوکاست تحقيق نشود
۱۳۹۴/۱۲/۱۶ ۰۱:۳۳
مثلا عکس العملت چیه ؟ دوباره خیابون ها رو آتش میزنی یا روز عاشورا به دسته های عزا دار حمله میکنی یا اتوبوس و بانک آتش میزنی یا پرچم امام حسین رو پاره میکنی ؟
ربیعی
۱۳۹۴/۱۲/۱۶ ۰۲:۱۸
رحمت الهی برمردم حماسه ساز9 دی .سلام برشهیدان گلگون کفن سال 88 ولعنت حق برآمریکا واسرائیل وانگلیس ومعاندین ودشمنان ولایت.
۱۳۹۴/۱۲/۱۶ ۰۵:۵۲
شیرزاد همانی است که نطق فتنه آمیزش صدای کروبی را هم در آورد و به ایشان اعتراض کرد که باید جوابگوی خرفهایت باشی .
حسین
۱۳۹۴/۱۲/۱۶ ۰۸:۳۹
نفــوذی مجلس ششم.
۱۳۹۴/۱۲/۱۶ ۰۸:۵۳
فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه
فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه
فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه
فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه
فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه
فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه
فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه
فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه
فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه فتنه
محمد
۱۳۹۴/۱۲/۱۶ ۱۰:۱۲
باز هم مي گوييم فتنه . فتنه فتنه فتنه فتنه مرگ برفتنه و سران فتنه و حاميان فتنه
بنده شخصا نابودي آنان را از خداوند منان خواهانم
انشاالله كه مرگ آنان فرا برسد .
مرگ بر فتنه گران آمريكايي و كساني كه مي خواهند مملكت ما را به دست آمريكاي جنايتكار بدهند
فتنه گر مرگت باد .
فتنه گر فتنه گر مرگ به نيرنگ تو / خون جوانان ما مي چكد از چنگ تو
ذ
۱۳۹۴/۱۲/۱۶ ۲۱:۳۳
خیلی ازشنیده کلمه فتنه واهمه دارین؟
دکتر اسلامی میانجی
Iran, Islamic Republic of