جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

رویای کریستیانو رونالدو برای شیوه گلزنی

جمعه ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 477844
مهاجم رئال مادرید درباره گل رویایی‌اش گفت که گلزنی پس از دریبل 11 بازیکن گل رویایی‌ام است.
به گزارش جهان، ایسنا به نقل از آس خبر داد، کریستیانو رونالدو که در یک برنامه تبلیغاتی در فرودگاه مادرید حضور داشت، درباره رئال مادرید و رویاهایش صحبت کرد. مهاجم پرتغالی مادرید که به روزهای اوج بازگشته و در گلزنی بهتر شده است، گفت: آن گل حاصل چند سال کار و تمرین است. در حالی که شرایط در لالیگا برای ما سخت شده، می خواهم به این روند ادامه دهم. هنوز در لیگ قهرمانان فرصت داریم. حضور در این رقابت ها به ما انگیزه زیادی می‌دهد. دراین جام چیزی را از دست نداده‌ایم.

مهاجم مادرید در ادامه افزود: هوش بدون تمرین و کار ارزشی ندارد. من همیشه در یک سطح هستم، می‌خواهم به همین صورت ادامه بدهم و عناوین فردی و گروهی را برای شادی هوادران تیم و طرفدارانم کسب کنم.

رونالدو درباره رم، حریف مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اظهار کرد: بازی خوبی برابر رم به نمایش گذاشتیم. هفته آینده در بازی برگشت برابر هواداران خود به مصاف این تیم می‌رویم. هم‌چنین با توجه به پیروزی دو بر صفر در ورزشگاه آلمپیک رم از شانس بیشتری برای صعود برخورداریم، اما نباید تنها به آن بسنده کنیم.

بازیکن پرتغالی درمورد گل رویایی خود، گفت: گل های زیبایی را به ثمر رسانده‌ام شاید فقط نتوانسته‌ام 11 بازیکن حریف را پشت سر بگذارم و دروازه حریف را باز کنم. این گل برای بازی های پلی استیشن است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Kingdom
تهامی قبلا 14نفرو دریبل زده بعد توپو گل کرده