پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

منوکسید کربن چند ایرانی را کشته است؟

چهارشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۵
کد مطلب: 477552
در 10 ماهه سال جاری 440 نفر بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در کشور جان خود را از دست دادند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات مسمومیت با گاز 464 نفر بود، 5.2 درصد کاهش یافته است.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی قوه قضاییه در ده ماهه امسال از کل تلفات مسمومیت با گاز منوکسیدکربن 329 نفر مرد و 111 نفر زن بودند این در حالی است که تعداد مردان فوت شده بر اثر گاز گرفتگی در مدت مشابه سال قبل 350 و تعداد زنان 114 نفر بوده است.

بر اساس این گزارش در این مدت استان‌های تهران با 93، خراسان رضوی با 48، اصفهان با 39 و فارس با 31 فوتی بیشترین آمار تلفات گازگرفتگی را داشته‌اند. آمار تلفات در سایر استان‌ها 30 و عمدتاً کمتر از آن بوده است.

در دی ماه سال جاری نیز با وجود آنکه در مقایسه با دیگر ماه‌های سال با بیشترین آمار تلفات مسمومیت با گار منوکسید کربن مواجه بودیم اما این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با کاهش 3.9 درصدی مواجه بوده ‌است.

در دی ماه سال جاری 122 نفر بر اثر گاز گرفتگی جان باخته اند در حالی که این رقم در دی ماه سال گذشته 127 نفر ثبت شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *