سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱

شکست سپاهان در امارات

سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۵۹
کد مطلب: 477473
هفته دوم برای دو نماینده ایران امیدوارکننده نبود]تیم فوتبال سپاهان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در خانه النصر امارات متحمل شکست شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، تیم فوتبال النصر امارات از هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا و از گروه A در دبی میزبان سپاهان ایران بود که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود حریف اماراتی به پایان رسید.

گل‌های این بازی را نیلمار در دقیقه 57 و جاناتان پیتروپیا در دقیقه 2+47 به ثمر رساندند.

دو تیم در نیمه اول به تساوی بدون گل رسیدند و شاگردان استیماچ فرصت‌های خوبی برای بازکردن دروازه تیم اماراتی داشتند اما در نهایت نتوانستند از آن استفاده کنند.

شاگردان استیماچ که در دیدار رفت با دو گل این حریف را مغلوب کرده بودند با وجود این باخت همچنان در صدر باقی ماندند و باید در انتظار بازی الاتحاد عربستان و لوکوموتیو ازبکستان باقی بمانند.

سپاهان ایران: 

شهاب گردان، لئوناردو پادوانی، عبدالله کرمی ، علی کریمی، سعید قائدی فر، وریا غفوری، ایبریچیچ( امین جهان عالیان 63)، فوزیل موسی اف، حسین فاضلی (منوچهری 83)، محمدرضا خلعتبری(محرم نویدکیا 69) و لوسیانو پریرا

سرمربی: ایگور استیکماچ 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *