شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی اعلام کرد؛

همکاری‌ ایران و سوئیس در حمل و نقل هوایی

سه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۶
کد مطلب: 477435
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی گفت: مقامات شرکت هواپیمایی سوئیس‌‌ با رئیس سازمان هواپیمایی کشوری پیرامون همکاری در زمینه خدمات هندلینگ در فرودگاه‌ها نظیر خدمات زمینی و هوانوردی با یکدیگر دیدار و گفت‌‌و‌گو کردند.
‌به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال سفر رئیس جمهور سوئیس به ایران و سیاست توسعه روابط خارجی از جمله روابط حمل و نقلی دولت بعدازظهر دیروز مدیران عالی شرکت هواپیمایی سوئیس‌ایر با رئیس سازمان هواپیمایی کشوری دیدار کردند.
 
وی ادامه داد: ‌در این دیدار ‌رئیس خدمات فرودگاهی شرکت هواپیمایی سوئیس‌ایر، رئوس همکاری‌ها‌ از طرف آن شرکت را در زمینه‌های خدمات هندلینگ در فرودگاه‌ها و خدمات زمینی و هوانوردی اعلام کرد‌.
 
جعفرزاده افزود: در این دیدار ‌رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ضمن استقبال از اعلام آمادگی گروه اقتصاد و اجرایی سوئیس‌ایر اظهار داشت: در فرصت‌های آتی لازم است این توانایی‌ها در مذاکرات بعدی با حضور مسؤلان شرکت فرودگاه‌های کشور و شرکت‌های هواپیمایی نیز صورت گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *