چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

خبر خوش برای کارکنان سازمان انتقال خون

دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب: 477227
معاون سازمان انتقال خون با اشاره به هیأت امنایی شدن سازمان انتقال خون گفت: برای حقوق کارکنان قراردادی دستور العملی در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دردست تهیه است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان اعلام کرد: با ابلاغ هیات امنای موسسه تحقیقات علوم پزشکی ایران، سازمان انتقال خون تابع مصوبات آن هیات امنا شد.
 
وی همچنین از صدور احکام کارکنان سازمان انتقال خون بر مبنای این تغییر خبر داد و گفت: بدین ترتیب بخشی از زحمات همکاران جبران می شود و این تغییر موجب افزایش دریافتی کارکنان خواهد شد.
 
بهادر کاظمی افزود: یکی از موارد افزایش حقوق مربوط به ضرایب افزایش فوق العاده شغل اعضای غیر هیات علمی موسسات آموزش عالی مندرج در آیین نامه اداری و استخدامی است و افزایش دوم مربوط می شود به اعمال فوق العاده ویژه برای 25 درصد از مشاغل سازمان که یکی از بندهای مصوبه هیأت امنا است.
 
وی افزود: این مزایا بخش عمده کارکنان سازمان انتقال خون را در بر می گیرد و شامل بخشهای اداری نیز می شود.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان انتقال خون  در مورد کارکنان قراردادی گفت: در آیین نامه اداری استخدامی که به آن اشاره شد، بند یاد شده شامل کارکنان رسمی، پیمانی، و طرحی است که برای کارکنان قراردادی دستور العملی در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دردست تهیه است که پس از تصویب درهیات امنای  موسسه تحقیقات علوم پزشکی ایران اجرایی خواهد شد. اگر این مصوبه تا پایان سال ابلاغ نشود، به طریق دیگر برای کارکنان قراردادی پرداختهایی خواهیم داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *