جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

تقدیر انتخاباتی اشتری از کارکنانش

دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب: 477140
فرمانده ناجا در پیامی از تلاش های بی شائبه کارکنان نیروی انتظامی در سراسر کشور در تأمین نظم و امنیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تشکر کرد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی با صدور پیامی از تلاش های مجاهدانه آحاد فرماندهان، مدیران، کارکنان و سربازان در گستره سازمان عظیم نیروی انتظامی که امنیت و آرامش لازم را برای برگزاری انتخابات فراهم آوردند تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاس خداوند قادر متعال را که در سایه عنایات خاصه اش، برگ زرین دیگری بر افتخارات تاریخی ملت ولایتمدار و بزرگ ایران اسلامی افزوده شد.

انتخابات مجلس پنجم خبرگان رهبری و مجلس دهم شورای اسلامی با وجود تلاش های مذبوحانه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی برای القاء یأس و نومیدی، با هدایت و راهبری هوشمندانه رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، با حضور شکوهمند ملت بصیر و زمان شناس ایران به نقطه اتکال و قدرت نظام مقدس اسلامی مبدل گشت. الحق برنده این انتخابات نه حزب و گروهی بلکه قاطبه مردم ایران اسلامی هستند. نیروی انتظامی  جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از نهادهای محوری برگزارکننده انتخابات با به کارگیری صدها هزار نفر از کارکنان خویش در جهت تأمین نظم و امنیت انتخابات، نقشی برجسته و بی نظیر ایفاء کرد که بسی جای افتخار و بالندگی است.

در مقام عمل به سنت نبوی "من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق" وظیفه دارم از زحمات و تلاش های مجاهدانه آحاد فرماندهان، مدیران، افسران و درجه داران و سربازان عزیز در گستره سازمان عظیم نیروی انتظامی که موجبات امنیت و آرامش لازم را برای برگزاری این انتخابات فراهم آوردند تقدیر و تشکر کنم.

اجرکم عندالله العظیم
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
سرتیپ پاسدار حسین اشتری
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *