پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

همکاری گسترده کشورهای خلیج با اسرائیل

يکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۷
کد مطلب: 476994
یک رسانه عرب زبان از همکاری های گسترده برخی کشورهای حوزه خلیج فارس با صهیونیستها پرده برداشت.
به گزارش جهان به نقل از مهر، المنار به نقل از منابع ویژه گزارش داد: طی روزهای گذشته کمیته متشکل از برخی کشورهای حوزه خلیج فارس و رژیم اسرائیل تشکیل شده است. ماموریت این کمیته مشترک بررسی پرونده های منطقه ای است.
 
به گفته این منابع این کمیته شامل ریاض، دوحه، امارات، بحرین، کویت و رژیم اسرائیل است و کشوری که پیشنهاد تشکیل این کمیته را داده است امارات بوده است و رایزنی های گسترده ای در این زمینه با اسرائیلی ها در سطوح عالی انجام گرفته است و طرف های اماراتی و اسرائیلی رایزنی هایی با یکدیگر در تل آویو و ابوظبی انجام داده اند.
 
این منابع گزارش دادند که رژیم وهابی سعودی به اسرائیلی ها وعده داده است که در راستای تحقق عادی سازی روابط کشورهای عربی با تل آویو تلاش کند و برای تحقق این وعده اقدام به تحرکاتی در کشورهای عربی کرده است.
 
المنار در ادامه نوشت: روابط گرمی میان امارات و اسرائیل برقرار است و علاوه بر افتتاح دفتر دیپلماتیک صهیونیستها در امارات، این کشور همکاری امنیتی نیز با رژیم صهیونیستی دارد. رژیم سعودی نیز اراضی خود را به سوی جنگنده های اسرائیلی برای رزمایش مشترک گشوده است و اسرائیلی ها در حمله سعودی ها علیه ملت یمن مشارکت دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *