چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

برگزاری دیدار استقلال و راه‌آهن در آزادی

يکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 476892
مسئولان دو باشگاه استقلال و راه‌آهن برای برگزاری دیدار دو تیم در هفته بیست و دوم در ورزشگاه آزادی به توافق رسیدند.
به گزارش جهان به نقل از فارس،‌ تیم فوتبال راه‌آهن در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر عصر روز جمعه میزبان استقلال خواهد بود. با توجه به اینکه راه‌آهنی‌ها چمن ورزشگاه شهر قدس را برای این دیدار مناسب نداشتند،‌ درخواست برگزاری این بازی را در زمین صاف دادند.

همین موضوع باعث شد تا مدیران عامل دو باشگاه با یکدیگر صحبت کنند تا در خصوص برگزاری این بازی در یکی از ورزشگاه‌های تهران به توافق برسند.

سرانجام پس از صحبت‌هایی که بهرام افشارزاده سرپرست باشگاه استقلال با صادق‌پور مدیرعامل باشگاه راه‌آهن انجام داد و درخواست‌هایی که مسئولان راه‌آهن داشتند،‌مقرر شد تا این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود. قرار شده است مسئولان باشگاه استقلال اقدامات لازم را برای برگزاری این بازی در ورزشگاه آزادی انجام دهند.

سعید رمضانی سرپرست راه‌آهن با تائید این خبر به فارس گفت: قرار شده مسئولان باشگاه استقلال شرایط را برای برگزاری دو تیم در ورزشگاه آزادی مهیا کنند. فکر نمی‌کنم مشکلی در این زمینه وجود داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *