جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

شیر گران می شود

شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب: 476704
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی گاوداران با بیان اینکه صنایع لبنی افزایش 100 تومانی قیمت خرید شیرخام را پذیرفته‌اند، گفت: اما هنوز این افزایش قیمت در صورت‌حساب خرید شیرخام اعمال نشده است.
به گزارش جهان، سید‌احمد مقدسی رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران در گفت‌وگو با فارس در مورد نتیجه افزایش قیمت خرید شیرخام توسط صنایع لبنی گفت: صنایع لبنی با افزایش 100 تومانی قیمت خرید شیرخام موافقت کرده بودند، اما هنوز آن را اجرا نکرده بودند.

وی افزود: پیرو این موضوع نامه‌ای توسط دامداران و تولید‌کنندگان شیرخام به سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان نوشته شد.

مقدسی خاطرنشان کرد: بنابراین سازمان حمایت به آن دسته از کارخانجاتی که نسبت به افزایش قیمت خرید شیرخام متعهد شده بودند؛ اما افزایش قیمت را اعمال نمی‌کردند، نامه نوشت و طی آن به کارخانجات یادآور شد که اگر افزایش قیمت خرید شیرخام را اعمال نکنند، پرونده‌شان به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود.

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران بیان داشت: افزایش قیمت خرید شیرخام تا کنون اعمال نشده و در صورت حسابی که کارخانجات بابت خرید شیرخام به گاوداران ارائه کرده‌اند، هیچ‌گونه افزایش قیمتی اعمال نشده است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه ممکن است، افزایش 100 تومانی قیمت خرید شیرخام در صورت‌حساب بهمن ماه تولید‌کنندگان شیرخام اعمال شود، بیان داشت: افزایش قیمت خرید شیرخام باید از دی ماه اجرا می‌شد.

به گزارش فارس، به دنبال ابلاغیه سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان مبنی بر افزایش 6 درصدی قیمت محصولات پر مصرف لبنی شیر، ماست و پنیر از دی ماه سال جاری، کارخانه‌ها مکلف شدند، تا قیمت پایه خرید شیرخام را 100 تومان افزایش دهند.

این گزارش می‌افزاید، سید محمد نوابی رییس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولید‌کنندگان اعلام کرده است که پرونده‌ واحد‌های لبنی که به مصوبه افزایش 100 تومانی قیمت خرید شیر خام تمکین نکرده‌ بودند، آماده ارسال به سازمان تعزیرات حکومتی بود که مراجعه و اعلام کردند، حاضرند 100 تومان قیمت خرید را افزایش دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *